
Megküzdési stratégiák


Városi Óvodák és Bölcsőde Tiszakécske
Udvari mozgás keretében interaktív mese dramatizálással játszottuk el a hősöket.
1. Relaxáció: „Tüdőtakarítás”
2.Beszélgetés:-Történt-e veletek valami rossz?
-Hogyan érezted magad?
-Mit csináltál, vagy mi történt, hogy újra jól lettél és boldog?
3. Dal: Ellazulni jaj de jó – mozgással kísérve
4. Hajótörés játék
5. Sárkánytámadás
6. Testünk színezése, hogy érzed a boldogságot, félelmet, szeretetet, szomorúságot?
Szent Efrém Görögkatolikus Óvoda, Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
Megküzdési stratégiák gyakorlása.ügyességi játék által.
Farsangunkat egy kalózos tengeri utazás köré építettük, mely alkalomból az óvónénik kalóznak öltöztek be. Eljátszottunk, hogy hajótörést szenvedtünk és kértük a gyerekeket, hogy segítsenek hajót építeni és tartsanak velünk a Kincses szigetre, ahol a 100 évvel ezelőtt elrejtett kincses láda található. De az utunk nem volt zökkenőmentes: jártunk a medvék földjén, a sarkvidékeken, akadályokat kellett leküzdenünk, de végül ráleltünk a kincsre.
Szilvási Általános Iskola Felsőszilvási Általános Iskolája
A mesehősöket sokkal könnyebben felidézték a gyerekek , mint a valódiakat . A TV műsorokban szereplő celebek számukra a hősök . Elég nehéz volt magának a szónak ( hős ) az értelmezése .