
Prof. Dr. Bagdy Emőke
Klinikai szakpszichológus, pszichoterapeuta, szupervízor, a pszichológiatudomány kandidátusa, 2010-től professor emerita, a Boldogságóra program fővédnöke és a könyvsorozat társírója. 2017 szeptemberétől a boldogságórák kibővültek a Bagdy Emőke által kidolgozott relaxációs és meditációs programmal, amely speciálisan az adott korosztály fejlettségi szintjének megfelelő módon került kidolgozásra. Bagdy Emőke életének minden pillanatát a körülötte lévő világ jobbá tételének szentelte. Büszkék vagyunk rá, hogy a boldogságórák fejlesztői csapatában egy igazi példaképtől tanulhatunk.

Prof. Dr. Oláh Attila
Pszichológus, az Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) Pedagógiai és Pszichológiai Karának egyetemi tanára. A Magyar Pszichológiai Társaság elnöke (2008 – 2016), a Boldogságóra program tudományos főtanácsadója. Az elmúlt húsz évben három nagy nemzetközi szakmai társaság (European Association for Research on Adolescence (EARA); Positive Psychology Network (PP Network); European Association of Psychological Assessment) konferenciájának egyik fő szervezője volt.
Bagdi Bella
A Jobb Veled a Világ Alapítvány elnöke, a Boldogságóra program megálmodója és vezetője. Bella küldetése, hogy a pozitív pszichológia kutatási eredményeire építve, Magyarország legjobb szakembereinek bevonásával adjon módszertani segítséget a boldogságra való képesség fejlesztéséhez az óvodás és iskolás korosztály számára.
Prof. Dr. Vargha András
Matematikus, pszichológus, egyetemi tanár, a Magyar Tudományos Akadémia doktora, az ELTE Pozitív Pszichológia Kutatócsoport tagja, és a Károli Gáspár Református Egyetem Pszichológiai Intézetének intézetvezető-helyettese. A Boldogságóra program longitudinális kutatását vezeti.
Dr. Nótin Ágnes
A Boldogságóra program szakmai munkatársa
Okleveles pszichológus és autogén tréning módszerspecifikus végzettséggel rendelkező szakember. A Debreceni Egyetem BTK Pszichológiai Intézetében szerezte diplomáit és 2015-ben doktori fokozatát. Pedagógiai-pszichológiai kutatási területe az iskolai szorongás volt. A Boldogságórás kézikönyvek és munkafüzetek megírásában és szakmai lektorálásában aktívan részt vesz, amelynek része a kapcsolódó pszichológiai kutatások és gyakorlatok beemelése.
Bezzeg Andrea
Mentálhigiénés szakember, fejlesztő óvodapedagógus, aki jelenleg a debreceni Kerekerdő óvodában segíti a kis ovisok fejlődését. Andrea írta a fejlesztő meséket az ovis boldogságóra témáihoz. Kreativitása, alázatossága, kedvessége és hitelessége elvarázsolta a program fejlesztői csapatát.
Fábiánné Morvai Dóra
Német-történelem-etika szakos tanár a Veszprémi Báthory István Sportiskolai Általános Iskolában. A Boldogságóra könyvek társfejlesztője. Már a kezdetektől a Boldogságóra program elkötelezett híve, ő indította el az ország első Boldog Iskolájában a programot. A boldogságórák mellett előadásokat, bemutatókat is tart, és a program blog oldalán is folyamatosan jelennek meg írásai, fordításai. Fontos számára tanítványai megismerése és a személyes, bizalommal teli kapcsolat kialakítása.
Dr. Szarka Emese
Neveléstudományi szakértő, pedagógus, egyetemi oktató, videotréner, az ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Karán szerezte Neveléstudományi doktori fokozatát.
Jozifek Zsófia
A Boldogságóra program szakmai koordinátora
Interkulturális Pszichológiai és Pedagógiai szakértő, drámapedagógus, színházi nevelési szakember. Az ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Karán szerezte Mesterszakos diplomáját 2016-ban. Missziója a sérülékeny csoportok, hátrányos helyzetű és veszélyeztett gyerekek és fiatalok támogatása, óvodai és iskolai jóllétük minél hatékonyabb elősegítése, a testi-lelki-szellemi bevonódáson keresztül.
Veres-Lukács Lilla
A Jobb Veled a Világ Alapítvány fejlesztői csapatának tagja és Boldogságóra tréner
Pedagógus, önismereti tanácsadó, tréner. Játékosságával, kreativitásával, újszerű látásmódjával gazdagítja a csapatot. Az élménypedagógia elkötelezett híve és aktív gyakorlója. Boldogságóra trénerként fontosnak tartja, hogy segítséget nyújtson a pedagógusoknak és a gyerekeknek egyaránt az érzelmi intelligencia fejlesztésében. Képzésein nagy hangsúlyt fektet a szemléletmód váltásra, az önismeretre, az érzelmek, a saját megélések, tapasztalatok elmélyítésére.