Elektronikus óravázlat: https://sway.office.com/TRiCdXcAJsbFnos3
Az optimizmus gyakorlása

Optimizmus gyakorlása
A varázsszemüveg elkészítése és használata tetszett nekik. Készségesen ki is próbálták és csodák csodájára működött. 🙂 Az elején óvónői segítséggel, de megtette hatását.
A szomorú csapatot rávezetéssel sikerült vidámmá varázsolni. Nagyokat kacagtak a gyerekek.
Jó hangulatban telt el a délelőtt!
Csemete liget Napközi otthonos Óvoda
Csoportunkban minden reggel elmondjuk ki hogyan érkezett az óvodába. Van aki vidám smile fejét húz, van aki szomorút. Mindenki elmondhatja miért az adott amiket húzta. A szomorú gyerekeket igyekszünk felviditani, jókedvre deríteni.Varazsszemüveget készítettünk a gyerekekkel közösen, amin keresztül optimistán látjuk a világot!!

Van nekünk egy Mosoly Mimink, akivel együtt minden gyermek elmondhatja, minek örül, mitől boldog, mitől jókedvű aznap. Természetesen azt is elmondhatják, ha valaki épp rosszkedvű.
Boldog Dóra meghívta a gyerekeket Kerekerdőbe, akik nagyon örültek ennek. A Tódi törpe varázsszemüvege c. mesét hallgathatták meg. Természetesen mindenki szeretett volna egy ilyen varázsszemüveget, úgyhogy meg is csináltuk.
Szandaszőlősi Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
Néhány bátorító sms írása ráébresztette a gyerekeket, hogy néha elég pár jó szó is.
Ismét csengettyűvel hívtuk mesére a gyerekeket, Tódi törpe varázsszemüvege c. mesét hallgattuk meg, amit bábokkal segítettek a gyerekek interaktívan. Meg is tanultuk a törpe szebben látó mondókáját, amit nagyon élveztek, mert mutogathattunk is. A hét másik napján mindenki elkészíthette saját varázsszemüvegét, amit kedve szerint színezhetett, díszíthetett. Persze mindenki fel is próbálta, mi egymásban láttuk meg a jót és fogalmaztuk meg gondolatainkat. Természetesen hazavitték az elkészült szemüveget.
Pávai Vajna Ferenc Általános Iskola
A gyerekek azt rajzolták le, hogy milyennek látják magukat, ha tükörbe néznek.