AZ ÓRA ELEJÉT RELAXÁCIÓVAL KEZDTÜK.MAJD MEGHALLGATTUK A HÓNAP DALÁT.
FELDOLGOZTUK A BUGYELLÁRIS, A PIPA MEG A SÜVEG CÍMŰ MESÉT.
GYEREKEK FELADATA AZ VOLT, HOGY 10 POZITÍV MEGERŐSÍTÉST ÍRJANAK MINDENKI SZÁMÁRA AKIK NEHÉZ IDŐSZAKOT ÉLNEK ÁT. EZZEL TÁMASZT NYÚJTVA, AZ EMBEREKNEK.
MAJD AZ ÓRA VÉGÉT MEDIÁCIÓVAL ZÁRTUK.
Megküzdési stratégiák

.Gyurátz F.Evangélikus Ált. Isk.
Csupamosoly elsőseim is teli vannak, voltak félelmekkel. Évkezdéskor az új osztálytársaktól, tanulástól, uszodától, harapós kutyától féltek a leginkább. Beszélgetésünk során kiderült, ezek a dolgok már nem okoznak félelmet bennük. Hisz az osztálytársak kedvesek, a tanulás jó dolog, az uszoda jó móka és nem minden kutya veszélyes. Persze léptek a helyükbe más félelmek, de már dolgozunk rajtuk. A múltbeli félelmeiket ki is rajzolták magukból. Fogadjátok szeretettel hegymászóim alkotásait!

Orosháza Városi Önkormányzat Napköziotthonos Óvodája Bácska u Telephely
A Mókus csoport hajótörést szenvedett a tengeren, de mindenki szerencsésen megmenekült!
Az óra elején átbeszéltük az elméleti háttért.Megbeszéltük a problémaközpontú és az érzelemközpontú megküzdési stratégiákat.
Feldolgoztuk a szamár története című mesét.
Ezt követően a gyerekek feladata az volt, hogy írják fel a táblára , ha stressz éri őket milyen módszert választanak arra, hogy ezt feldolgozzák illetve amitől megnyugodnak.
Az óra végén meghallgattuk a hónap dalát.
Tessedik Sámuel Általános Iskola
Minden cél eléréséért küzdenünk kell.
\”Az akadály az a rémísztő dolog, amelyet akkor látunk, ha levesszük szemünket a célról.\”
Tessedik Sámuel Általános Iskola
Minden cél eléréséért küzdenünk kell.
\”Az akadály az a rémísztő dolog, amelyet akkor látunk, ha levesszük szemünket a célról.\”
Bihardioszegi Altalanos Iskola
A problémák az élet becsomagolt ajándékai – az ajándék a fejlődésben rejlik, amelyen átmegyünk, ha „kicsomagoljuk” a problémát.
Kurt Tepperwein