Hálaszívet készítettünk.
A hála gyakorlása
Az osztályommal a HÁLA témakörrel kezdtük meg a második tanévünket. Felidéztük az első osztály eseményeit, az iskolába lépéstől az első bizonyítvány kiosztásáig, s megannyi mindenért mondtunk hálát! Majd napról napra, minden reggel akár mese tanulságaként, akár valamilyen megtörtént esemény kapcsán újra és újra hálát adtunk…. ” a családért”, ” a barátokért”, „az iskoláért”, ” a kutyámért”, ” …hogy egészséges vagyok”, ….mindenért, ami a gyerekek számára fontos és nélkülözhetetlen. A hála virágába rejtettük ezen mondatokat, szavakat és csokorba gyűjtöttük azokat!
Az osztályommal a HÁLA témakörrel kezdtük meg a második tanévünket. Felidéztük az első osztály eseményeit, az iskolába lépéstől az első bizonyítvány kiosztásáig, s megannyi mindenért mondtunk hálát! Majd napról napra, minden reggel akár mese tanulságaként, akár valamilyen megtörtént esemény kapcsán újra és újra hálát adtunk…. ” a családért”, ” a barátokért”, „az iskoláért”, ” a kutyámért”, ” …hogy egészséges vagyok”, ….mindenért, ami a gyerekek számára fontos és nélkülözhetetlen. A hála virágába rejtettük ezen mondatokat, szavakat és csokorba gyűjtöttük azokat!
A hála gyakorlása volt az első témánk! A mesét érdeklődve hallgatták. A gyermekek sok pozitív dolgot soroltak fel miért is lehet hálásnak egy ember! A képeket szívesen készítették el.
Hatos Ferenc Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
Egy igazán „hálás” téma volt a középpontban. Mese meghallgatása után beszélgettünk a gyerekekkel arról, mi is az a hála, mit gondolnak róla ők maguk, egy kisgyerek miért tud hálás lenni és azt hogyan tudja kifejezni. Gondolatolvasóst játszottunk, majd rajzokat készítettek, hogy azon a napon/héten miért érezhetnek hálát.
Müncheni Családok Klubja- Macska
Miért vagyunk hálásak?
Különböző termésekből készült képek
A hála betűinek kirakása nagyobb könnyebbséget okozott a gyerekeknek, mint tavaly, hiszen akkor még nem ismerték elsősök révén a betűket. A taneszközöket is sokkal könnyebben válogatták szét, hogy mi az ami a tolltartónál nagyobb, de az iskolatáskánál kisebb. Ők választhatták ki melyik betűt miből rakják ki, és kivel lesznek együtt. Egy kikötés volt, hogy csak a teremből válogathatnak a gyerekek eszközöket, bárkijét elveheti, de a végén mindenkinek vissza kell tenni oda, ahonnan elvette. Még a pakolás is könnyedén ment. Jó volt látni, hogy mennyire együttműködően veszekedés nélkül, de sok nevetéssel tudják végrehajtani a feladatokat.
Az ötödik osztály szeptemberi alkotása a „HÁLA – felirat” címet kapta.
A szeptemberi boldogságórát elkészítette: dr. Beleznayné Váradi Anett Eszter