Az előző havi téma megbeszélésével kezdtük, nahát ezzel egy egész tanórát kitöltöttünk, mert annyi mondanivalójuk volt, hogy nem lehetett nem meghallgatni őket. Óra végén néhány kérdéssel előkészítettem az ehavi anyagot. Következő órán ennek felidézésével kezdtünk, majd Arisztotelész idézetét beszéltük meg! Egyre jobb ötleteik vannak. Megbeszéltük, hogy kik állnak közel hozzájuk, és hogyan lehet ezeket a kapcsolatokat ápolni, mit kell tenni értük. Majd elkezdtek készíteni kapcsolattartási tervet, de csak az első héttel végeztünk. Érdekes dolgokat találtak ki, hogyan tartják a kapcsolatot a számunkra fontos emberekkel. Összefoglalás után megbeszéltük, hogy mi lenne ha írnának közösen egy történetet, melynek a feladatban megadott három idézet egyke a zárógondolat. Érdekes, hogy egytől egyig a saját életükből vett történetet írtak, vagy kitaláltak egy történetet aminek ők maguk voltak a főszereplői.
Társas kapcsolatok ápolása


A november hamar elrepült, és mi megpróbáltunk minél több időt azzal tölteni, hogy megismerjük egymást, önmagunk, gondolataink és vágyaink. Ráébredtünk, hogy milyen fontosak a barátaink, és megtanultuk értékelni őket. Megfogadtuk, hogy mi mindig kitartunk egymás mellett és mindig ott leszünk, ha valaki bajban van.

Novemberi hónap témája kapcsán a társas kapcsolatok gyakorlása nagyon tetszett a gyerekeknek.Örültek a barátaik bemutatásának ,a pozitív tulajdonságok felsorolásának és nagyon figyeltek a Melegzuhany játéknál !Sikítoztak örömükben a sok jó hallatán!



Társas kapcsolatok-Ha egyszer felnövök…

Soproni SZakképzési Centrum Handler Nándor Szakképző Iskolája
A hónapban ismét lelkesen álltunk a társas kapcsolatok témához. Montázzsal készítettük el, hogy látjuk kapcsolatainkat. A hónap érdekessége, hogy a gyakorlati óránk keretében sminkek készítése közben beszélgettünk túlnyomó többségében. Ismét jó hangulatban, boldogan telt órákat éltünk meg közösen. Az adventet egymásra figyelve, várakozva és jó hangulatban töltjük

Kecskeméti Belvárosi Zrínyi Ilona Általános Iskola Béke Általános Iskolája
Harmadik osztályban sokat beszélgettünk már erkölcstan órán, hogyan is látjuk magunkat? Hogyan látnak bennünket társaink? Így nem volt nagyon nehéz összegyűjteni a jó tulajdonságainkat, és megkeresni azt az egyet, amin javítani szeretnénk. Elkészültek a névjegykártyák is. A kedves rajzokkal, szöveggel kombinált kártyák napokig álltak az asztalunkon. A jó tulajdonságok olvasása erősítette önbizalmunkat, míg a javítandó területre igyekeztünk figyelni. A foglalkozás végén vidáman énekeltük a hónap dalát, sőt ismétléskor már „táncoltunk” is rá.
