Konyári Óvoda Pillangó csoport
Csoportunk megküzdési stratégiája ezen a héten a farsangi kalap elkészítéséhez kapcsolódott, amely a legtöbb gyereknek gondot okozott a periodikusan ismétlődő csíkok megfestésével, szalagok felragasztásával. Elmondható, hogy megküzdöttek vele. A felmerült nehézségek kapcsán megbeszéltük, hogy nem kell izgulni, szomorkodni, ha ez vagy bármi más nem sikerül elsőre, hanem próbálkozni vele, és akkor úgy is előbbre jutnak. Így is volt és elkészültek a kalapok. A hét folyamán a téma feldolgozása során énekelgettük A part alatt című dalt és meghallgattuk a Kicsi dió című mesét. A Testrészeink játék kapcsolódott az elmúlt hetünk témájához, így minden nap játszottuk azt.
Megküzdési stratégiák
Február témaköre: Megküzdési stratégiák
febr. 11.
A 3. órát közös énekléssel kezdtük, majd jött a relaxáció.
A gyerekek teljes mértékben tudtak azonosulni a Kecskekatonaság című népmese szereplőivel. Mivel tetszett diákjaimnak a történet, ezért érdeklődéssel fogadták a szituációs feladatokat is. Az eltérő képességű gyerekek természetesen más-más feladatot kaptak. Az egész órán remekül együttműködtek, senki sem volt kiközösítve, közösen segítették egymást.
Az óra közben többször felhívtam a figyelmüket arra, hogy kit, hogyan lehetne bevonni a munkába. Úgy láttam, hogy az órám elérte célját, hiszen diákjaim megértették a népmese tanulságát és ezzel kapcsolatban el is mondták véleményüket.
Elkészítették a gyerekek az osztály megküzdési szókészletét szivárvány formában, melybe azokat a dolgokat írták, melyek segítik őket a különböző nehézségek leküzdésében.
Meditációval és közös énekléssel -Bagdi Bella: Ellazulni jaj, de jó! című dalával – zártuk az órát.
A negyedik órában, a Kiképzés játék során, csoportmunkában, forgószínpadszerűen a gyerekek adtak feladatokat egymásnak. Arról is szót ejtettünk, hogy hogyan lehet megoldani a kapott feladatokat.
Ezt az órát is meditációval és Bagdi Bella: Ellazulni jaj, de jó! című dalával zártuk.
A foglalkozásoknak pozitív nevelő hatása volt a gyerekek viselkedésére. Önértékelésüket és önbizalmukat is sikerült megerősíteni. Sok jutalomkártyát és ötös érdemjegyet tudtam kiosztani az órák végén. Boldog voltam, mert igazán jó hangulatban dolgoztunk.
Egy vidám farsangi mulatsággal zártuk a napot, melyet nagyon élveztek a gyerekek.
Február témaköre: Megküzdési stratégiák
febr. 11.
A 3. órát közös énekléssel kezdtük, majd jött a relaxáció.
A gyerekek teljes mértékben tudtak azonosulni a Kecskekatonaság című népmese szereplőivel. Mivel tetszett diákjaimnak a történet, ezért érdeklődéssel fogadták a szituációs feladatokat is. Az eltérő képességű gyerekek természetesen más-más feladatot kaptak. Az egész órán remekül együttműködtek, senki sem volt kiközösítve, közösen segítették egymást.
Az óra közben többször felhívtam a figyelmüket arra, hogy kit, hogyan lehetne bevonni a munkába. Úgy láttam, hogy az órám elérte célját, hiszen diákjaim megértették a népmese tanulságát és ezzel kapcsolatban el is mondták véleményüket.
Elkészítették a gyerekek az osztály megküzdési szókészletét szivárvány formában, melybe azokat a dolgokat írták, melyek segítik őket a különböző nehézségek leküzdésében.
Meditációval és közös énekléssel -Bagdi Bella: Ellazulni jaj, de jó! című dalával – zártuk az órát.
A negyedik órában, a Kiképzés játék során, csoportmunkában, forgószínpadszerűen a gyerekek adtak feladatokat egymásnak. Arról is szót ejtettünk, hogy hogyan lehet megoldani a kapott feladatokat.
Ezt az órát is meditációval és Bagdi Bella: Ellazulni jaj, de jó! című dalával zártuk.
A foglalkozásoknak pozitív nevelő hatása volt a gyerekek viselkedésére. Önértékelésüket és önbizalmukat is sikerült megerősíteni. Sok jutalomkártyát és ötös érdemjegyet tudtam kiosztani az órák végén. Boldog voltam, mert igazán jó hangulatban dolgoztunk.
Egy vidám farsangi mulatsággal zártuk a napot, melyet nagyon élveztek a gyerekek.
Február témaköre: Megküzdési stratégiák
febr. 11.
A 3. órát közös énekléssel kezdtük, majd jött a relaxáció.
A gyerekek teljes mértékben tudtak azonosulni a Kecskekatonaság című népmese szereplőivel. Mivel tetszett diákjaimnak a történet, ezért érdeklődéssel fogadták a szituációs feladatokat is. Az eltérő képességű gyerekek természetesen más-más feladatot kaptak. Az egész órán remekül együttműködtek, senki sem volt kiközösítve, közösen segítették egymást.
Az óra közben többször felhívtam a figyelmüket arra, hogy kit, hogyan lehetne bevonni a munkába. Úgy láttam, hogy az órám elérte célját, hiszen diákjaim megértették a népmese tanulságát és ezzel kapcsolatban el is mondták véleményüket.
Elkészítették a gyerekek az osztály megküzdési szókészletét szivárvány formában, melybe azokat a dolgokat írták, melyek segítik őket a különböző nehézségek leküzdésében.
Meditációval és közös énekléssel -Bagdi Bella: Ellazulni jaj, de jó! című dalával – zártuk az órát.
A negyedik órában, a Kiképzés játék során, csoportmunkában, forgószínpadszerűen a gyerekek adtak feladatokat egymásnak. Arról is szót ejtettünk, hogy hogyan lehet megoldani a kapott feladatokat.
Ezt az órát is meditációval és Bagdi Bella: Ellazulni jaj, de jó! című dalával zártuk.
A foglalkozásoknak pozitív nevelő hatása volt a gyerekek viselkedésére. Önértékelésüket és önbizalmukat is sikerült megerősíteni. Sok jutalomkártyát és ötös érdemjegyet tudtam kiosztani az órák végén. Boldog voltam, mert igazán jó hangulatban dolgoztunk.
Egy vidám farsangi mulatsággal zártuk a napot, melyet nagyon élveztek a gyerekek.
Február témaköre: Megküzdési stratégiák
febr. 11.
A 3. órát közös énekléssel kezdtük, majd jött a relaxáció.
A gyerekek teljes mértékben tudtak azonosulni a Kecskekatonaság című népmese szereplőivel. Mivel tetszett diákjaimnak a történet, ezért érdeklődéssel fogadták a szituációs feladatokat is. Az eltérő képességű gyerekek természetesen más-más feladatot kaptak. Az egész órán remekül együttműködtek, senki sem volt kiközösítve, közösen segítették egymást.
Az óra közben többször felhívtam a figyelmüket arra, hogy kit, hogyan lehetne bevonni a munkába. Úgy láttam, hogy az órám elérte célját, hiszen diákjaim megértették a népmese tanulságát és ezzel kapcsolatban el is mondták véleményüket.
Elkészítették a gyerekek az osztály megküzdési szókészletét szivárvány formában, melybe azokat a dolgokat írták, melyek segítik őket a különböző nehézségek leküzdésében.
Meditációval és közös énekléssel -Bagdi Bella: Ellazulni jaj, de jó! című dalával – zártuk az órát.
A negyedik órában, a Kiképzés játék során, csoportmunkában, forgószínpadszerűen a gyerekek adtak feladatokat egymásnak. Arról is szót ejtettünk, hogy hogyan lehet megoldani a kapott feladatokat.
Ezt az órát is meditációval és Bagdi Bella: Ellazulni jaj, de jó! című dalával zártuk.
A foglalkozásoknak pozitív nevelő hatása volt a gyerekek viselkedésére. Önértékelésüket és önbizalmukat is sikerült megerősíteni. Sok jutalomkártyát és ötös érdemjegyet tudtam kiosztani az órák végén. Boldog voltam, mert igazán jó hangulatban dolgoztunk.
Egy vidám farsangi mulatsággal zártuk a napot, melyet nagyon élveztek a gyerekek.
Február témaköre: Megküzdési stratégiák
febr. 11.
A 3. órát közös énekléssel kezdtük, majd jött a relaxáció.
A gyerekek teljes mértékben tudtak azonosulni a Kecskekatonaság című népmese szereplőivel. Mivel tetszett diákjaimnak a történet, ezért érdeklődéssel fogadták a szituációs feladatokat is. Az eltérő képességű gyerekek természetesen más-más feladatot kaptak. Az egész órán remekül együttműködtek, senki sem volt kiközösítve, közösen segítették egymást.
Az óra közben többször felhívtam a figyelmüket arra, hogy kit, hogyan lehetne bevonni a munkába. Úgy láttam, hogy az órám elérte célját, hiszen diákjaim megértették a népmese tanulságát és ezzel kapcsolatban el is mondták véleményüket.
Elkészítették a gyerekek az osztály megküzdési szókészletét szivárvány formában, melybe azokat a dolgokat írták, melyek segítik őket a különböző nehézségek leküzdésében.
Meditációval és közös énekléssel -Bagdi Bella: Ellazulni jaj, de jó! című dalával – zártuk az órát.
A negyedik órában, a Kiképzés játék során, csoportmunkában, forgószínpadszerűen a gyerekek adtak feladatokat egymásnak. Arról is szót ejtettünk, hogy hogyan lehet megoldani a kapott feladatokat.
Ezt az órát is meditációval és Bagdi Bella: Ellazulni jaj, de jó! című dalával zártuk.
A foglalkozásoknak pozitív nevelő hatása volt a gyerekek viselkedésére. Önértékelésüket és önbizalmukat is sikerült megerősíteni. Sok jutalomkártyát és ötös érdemjegyet tudtam kiosztani az órák végén. Boldog voltam, mert igazán jó hangulatban dolgoztunk.
Egy vidám farsangi mulatsággal zártuk a napot, melyet nagyon élveztek a gyerekek.
Február témaköre: Megküzdési stratégiák
febr. 11.
A 3. órát közös énekléssel kezdtük, majd jött a relaxáció.
A gyerekek teljes mértékben tudtak azonosulni a Kecskekatonaság című népmese szereplőivel. Mivel tetszett diákjaimnak a történet, ezért érdeklődéssel fogadták a szituációs feladatokat is. Az eltérő képességű gyerekek természetesen más-más feladatot kaptak. Az egész órán remekül együttműködtek, senki sem volt kiközösítve, közösen segítették egymást.
Az óra közben többször felhívtam a figyelmüket arra, hogy kit, hogyan lehetne bevonni a munkába. Úgy láttam, hogy az órám elérte célját, hiszen diákjaim megértették a népmese tanulságát és ezzel kapcsolatban el is mondták véleményüket.
Elkészítették a gyerekek az osztály megküzdési szókészletét szivárvány formában, melybe azokat a dolgokat írták, melyek segítik őket a különböző nehézségek leküzdésében.
Meditációval és közös énekléssel -Bagdi Bella: Ellazulni jaj, de jó! című dalával – zártuk az órát.
A negyedik órában, a Kiképzés játék során, csoportmunkában, forgószínpadszerűen a gyerekek adtak feladatokat egymásnak. Arról is szót ejtettünk, hogy hogyan lehet megoldani a kapott feladatokat.
Ezt az órát is meditációval és Bagdi Bella: Ellazulni jaj, de jó! című dalával zártuk.
A foglalkozásoknak pozitív nevelő hatása volt a gyerekek viselkedésére. Önértékelésüket és önbizalmukat is sikerült megerősíteni. Sok jutalomkártyát és ötös érdemjegyet tudtam kiosztani az órák végén. Boldog voltam, mert igazán jó hangulatban dolgoztunk.
Egy vidám farsangi mulatsággal zártuk a napot, melyet nagyon élveztek a gyerekek.
Február témaköre: Megküzdési stratégiák
febr. 11.
A 3. órát közös énekléssel kezdtük, majd jött a relaxáció.
A gyerekek teljes mértékben tudtak azonosulni a Kecskekatonaság című népmese szereplőivel. Mivel tetszett diákjaimnak a történet, ezért érdeklődéssel fogadták a szituációs feladatokat is. Az eltérő képességű gyerekek természetesen más-más feladatot kaptak. Az egész órán remekül együttműködtek, senki sem volt kiközösítve, közösen segítették egymást.
Az óra közben többször felhívtam a figyelmüket arra, hogy kit, hogyan lehetne bevonni a munkába. Úgy láttam, hogy az órám elérte célját, hiszen diákjaim megértették a népmese tanulságát és ezzel kapcsolatban el is mondták véleményüket.
Elkészítették a gyerekek az osztály megküzdési szókészletét szivárvány formában, melybe azokat a dolgokat írták, melyek segítik őket a különböző nehézségek leküzdésében.
Meditációval és közös énekléssel -Bagdi Bella: Ellazulni jaj, de jó! című dalával – zártuk az órát.
A negyedik órában, a Kiképzés játék során, csoportmunkában, forgószínpadszerűen a gyerekek adtak feladatokat egymásnak. Arról is szót ejtettünk, hogy hogyan lehet megoldani a kapott feladatokat.
Ezt az órát is meditációval és Bagdi Bella: Ellazulni jaj, de jó! című dalával zártuk.
A foglalkozásoknak pozitív nevelő hatása volt a gyerekek viselkedésére. Önértékelésüket és önbizalmukat is sikerült megerősíteni. Sok jutalomkártyát és ötös érdemjegyet tudtam kiosztani az órák végén. Boldog voltam, mert igazán jó hangulatban dolgoztunk.
Egy vidám farsangi mulatsággal zártuk a napot, melyet nagyon élveztek a gyerekek.
Február témaköre: Megküzdési stratégiák
febr. 11.
A 3. órát közös énekléssel kezdtük, majd jött a relaxáció.
A gyerekek teljes mértékben tudtak azonosulni a Kecskekatonaság című népmese szereplőivel. Mivel tetszett diákjaimnak a történet, ezért érdeklődéssel fogadták a szituációs feladatokat is. Az eltérő képességű gyerekek természetesen más-más feladatot kaptak. Az egész órán remekül együttműködtek, senki sem volt kiközösítve, közösen segítették egymást.
Az óra közben többször felhívtam a figyelmüket arra, hogy kit, hogyan lehetne bevonni a munkába. Úgy láttam, hogy az órám elérte célját, hiszen diákjaim megértették a népmese tanulságát és ezzel kapcsolatban el is mondták véleményüket.
Elkészítették a gyerekek az osztály megküzdési szókészletét szivárvány formában, melybe azokat a dolgokat írták, melyek segítik őket a különböző nehézségek leküzdésében.
Meditációval és közös énekléssel -Bagdi Bella: Ellazulni jaj, de jó! című dalával – zártuk az órát.
A negyedik órában, a Kiképzés játék során, csoportmunkában, forgószínpadszerűen a gyerekek adtak feladatokat egymásnak. Arról is szót ejtettünk, hogy hogyan lehet megoldani a kapott feladatokat.
Ezt az órát is meditációval és Bagdi Bella: Ellazulni jaj, de jó! című dalával zártuk.
A foglalkozásoknak pozitív nevelő hatása volt a gyerekek viselkedésére. Önértékelésüket és önbizalmukat is sikerült megerősíteni. Sok jutalomkártyát és ötös érdemjegyet tudtam kiosztani az órák végén. Boldog voltam, mert igazán jó hangulatban dolgoztunk.
Egy vidám farsangi mulatsággal zártuk a napot, melyet nagyon élveztek a gyerekek.
Február témaköre: Megküzdési stratégiák
febr. 11.
A 3. órát közös énekléssel kezdtük, majd jött a relaxáció.
A gyerekek teljes mértékben tudtak azonosulni a Kecskekatonaság című népmese szereplőivel. Mivel tetszett diákjaimnak a történet, ezért érdeklődéssel fogadták a szituációs feladatokat is. Az eltérő képességű gyerekek természetesen más-más feladatot kaptak. Az egész órán remekül együttműködtek, senki sem volt kiközösítve, közösen segítették egymást.
Az óra közben többször felhívtam a figyelmüket arra, hogy kit, hogyan lehetne bevonni a munkába. Úgy láttam, hogy az órám elérte célját, hiszen diákjaim megértették a népmese tanulságát és ezzel kapcsolatban el is mondták véleményüket.
Elkészítették a gyerekek az osztály megküzdési szókészletét szivárvány formában, melybe azokat a dolgokat írták, melyek segítik őket a különböző nehézségek leküzdésében.
Meditációval és közös énekléssel -Bagdi Bella: Ellazulni jaj, de jó! című dalával – zártuk az órát.
A negyedik órában, a Kiképzés játék során, csoportmunkában, forgószínpadszerűen a gyerekek adtak feladatokat egymásnak. Arról is szót ejtettünk, hogy hogyan lehet megoldani a kapott feladatokat.
Ezt az órát is meditációval és Bagdi Bella: Ellazulni jaj, de jó! című dalával zártuk.
A foglalkozásoknak pozitív nevelő hatása volt a gyerekek viselkedésére. Önértékelésüket és önbizalmukat is sikerült megerősíteni. Sok jutalomkártyát és ötös érdemjegyet tudtam kiosztani az órák végén. Boldog voltam, mert igazán jó hangulatban dolgoztunk.
Egy vidám farsangi mulatsággal zártuk a napot, melyet nagyon élveztek a gyerekek.