Az órákon megfogalmaztuk ,hogy miért lehet hálás valaki az életben. A beszélgetéseinkből kiderült, hogy az még fontosabb, hogy tudjuk, kinek tartozunk hálával, és azt meg is köszönjük, viszonozzuk. Mindenki egy puzzle darabkára rajzolta, hogy kinek vagy miért hálás. Ebből készült a nagy képünk…
A hála gyakorlása
Marcali Noszlopy Gáspár Általános és Alapfokú Művészeti Iskola
Az órákon megfogalmaztuk ,hogy miért lehet hálás valaki az életben. A beszélgetéseinkből kiderült, hogy az még fontosabb, hogy tudjuk, kinek tartozunk hálával, és azt meg is köszönjük, viszonozzuk. Mindenki egy puzzle darabkára rajzolta, hogy kinek vagy miért hálás. Ebből készült a nagy képünk…
Mi egy puzzle-t készítettünk, miért is lehettünk hálásak.
A közös mottónk pedig együtt lenni jó!!!
KATICA CSOPORT
Szeptember: A boldogságfokozó hála
ESZélgetés a hála témáról: beszélgettünk arról, hogy mi is valójában a hála szó jelentése, miért vagyunk hálásak- a gyerekek válasza: család, barátok, játékok, étel, azért hogy van hol laknunk… Sünit festettünk /pecsételés, lenyomatok/, majd színes papírbóol almákat és körtéket ragasztottunk rá.Minden egyes gyerek a saját gyümölcsét ragasztotta a sünire, amihez hozzáfűzte, hogy miért hálás.
Műanyag flakonból almákat készítettünk, festettük. Az elkészített almákat a gyerekek egymás között adogatták.Akinek odadták, elmondták neki, hogy miért hálásak neki/miért vagyok hálás a barátomnak/: megosztja velem a játékát, segít a a kockák epítésében, segít öltözködni, hála azért, hogy együtt lehetnek, játszhatnak ebben a csoportban. A foglalkozás, aktivitás alatt kiváltott érzelmeket tánnccal és mosolygós emotionokkal fejezték ki.
A végén közös képet, és kiállítást készítettünk az elkészített dolgokból, majd hálát adtunk mindenért amink van.
KATICA CSOPORT
Szeptember: A boldogságfokozó hála
ESZélgetés a hála témáról: beszélgettünk arról, hogy mi is valójában a hála szó jelentése, miért vagyunk hálásak- a gyerekek válasza: család, barátok, játékok, étel, azért hogy van hol laknunk… Sünit festettünk /pecsételés, lenyomatok/, majd színes papírbóol almákat és körtéket ragasztottunk rá.Minden egyes gyerek a saját gyümölcsét ragasztotta a sünire, amihez hozzáfűzte, hogy miért hálás.
Műanyag flakonból almákat készítettünk, festettük. Az elkészített almákat a gyerekek egymás között adogatták.Akinek odadták, elmondták neki, hogy miért hálásak neki/miért vagyok hálás a barátomnak/: megosztja velem a játékát, segít a a kockák epítésében, segít öltözködni, hála azért, hogy együtt lehetnek, játszhatnak ebben a csoportban. A foglalkozás, aktivitás alatt kiváltott érzelmeket tánnccal és mosolygós emotionokkal fejezték ki.
A végén közös képet, és kiállítást készítettünk az elkészített dolgokból, majd hálát adtunk mindenért amink van.
Ezen az órán arról beszélgettünk, hogy mi mindenért lehetünk hálásak az életben!
Barcsi Széchényi Ferenc Gimnázium és Kollégium
Az idei tanév első boldogságóráján a hála témakörében való elmélyülés után, a legnehezebb kérdés következett: miért vagy hálás saját magadnak? Pár perc várakozás után csak-csak megszülettek a válaszok, melyek segítségével a gyerekek rádöbbentek, hogy saját maguk értékelése is nagyon-nagyon fontos dolog az önbecsülés szempontjából. Az óra legmeghatóbb pillanata az volt, amikor az egyik kislány a halott nagypapája emlékéről beszélt, illetve kifejtette könnyes szemekkel, hogy mai napig miért neki a leghálásabb az életében.
Marcali Noszlopy Gáspár Általános és Alapfokú Művészeti Iskola
Az óra az ,,Add tovább a falevelet!” játékkal kezdődött, majd elmesélték a gyerekek, hogy miért hálásak.
Lerajzolták azt a személyt, akinek hálával tartoznak az életünkben.
Az órát relaxáló játékkal zártuk. ( Égi érő fa vagyok)
Marcali Noszlopy Gáspár Általános és Alapfokú Művészeti Iskola
Az óra az ,,Add tovább a falevelet!” játékkal kezdődött, majd elmesélték a gyerekek, hogy miért hálásak.
Lerajzolták azt a személyt, akinek hálával tartoznak az életünkben.
Az órát relaxáló játékkal zártuk. ( Égi érő fa vagyok)
Marcali Noszlopy Gáspár Általános és Alapfokú Művészeti Iskola
Az óra az ,,Add tovább a falevelet!” játékkal kezdődött, majd elmesélték a gyerekek, hogy miért hálásak.
Lerajzolták azt a személyt, akinek hálával tartoznak az életünkben.
Az órát relaxáló játékkal zártuk. ( Égi érő fa vagyok)