HÁLA szó megfromálása
A hála gyakorlása
Hatos Ferenc Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
A gyerekeknek az egyik legkönnyebben megérthető téma a hála. Összegyűjtöttük hát, hogy a családunkban kiknek lehetünk hálásak, ezt feljegyeztük a szívünkbe, hogy ne feledkezzünk meg róla a nehezebb percekben sem. És hogy tudják ők is, mi is, miért vagyunk hálásak, leveleket írtunk nekik erről. Feltettük az osztályfára, majd az őszi szél elviszi hozzájuk. Az utolsó héten pedig magyar népmeséket hallgattunk, amelyekben szintén a hála nyomait keresgéltük.
Hatos Ferenc Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
A gyerekeknek az egyik legkönnyebben megérthető téma a hála. Összegyűjtöttük hát, hogy a családunkban kiknek lehetünk hálásak, ezt feljegyeztük a szívünkbe, hogy ne feledkezzünk meg róla a nehezebb percekben sem. És hogy tudják ők is, mi is, miért vagyunk hálásak, leveleket írtunk nekik erről. Feltettük az osztályfára, majd az őszi szél elviszi hozzájuk. Az utolsó héten pedig magyar népmeséket hallgattunk, amelyekben szintén a hála nyomait keresgéltük.
Hatos Ferenc Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
A gyerekeknek az egyik legkönnyebben megérthető téma a hála. Összegyűjtöttük hát, hogy a családunkban kiknek lehetünk hálásak, ezt feljegyeztük a szívünkbe, hogy ne feledkezzünk meg róla a nehezebb percekben sem. És hogy tudják ők is, mi is, miért vagyunk hálásak, leveleket írtunk nekik erről. Feltettük az osztályfára, majd az őszi szél elviszi hozzájuk. Az utolsó héten pedig magyar népmeséket hallgattunk, amelyekben szintén a hála nyomait keresgéltük.
Osztályunk képregényt készített a meghallgatott meséből.
Lelkesen és igazi csapatmunkával dolgoztak.
A HÁLA szó megformálása tetszett nekik a legjobban. Kétszer is „ki kellett raknunk” a szót, mert mindannyian részt szerettek volna venni a betűk formálásában.
Osztályunk képregényt készített a meghallgatott meséből.
Lelkesen és igazi csapatmunkával dolgoztak.
A HÁLA szó megformálása tetszett nekik a legjobban. Kétszer is „ki kellett raknunk” a szót, mert mindannyian részt szerettek volna venni a betűk formálásában.
Osztályunk képregényt készített a meghallgatott meséből.
Lelkesen és igazi csapatmunkával dolgoztak.
A HÁLA szó megformálása tetszett nekik a legjobban. Kétszer is „ki kellett raknunk” a szót, mert mindannyian részt szerettek volna venni a betűk formálásában.
Furtai ÁMK Bakonszegi Zöldliget Óvoda
Ebben a hónapban nagyon sok lehetőségünk volt a mindennapokban ezzel a „hálás” feladattal foglalkozni. „Nem is annyira nehéz hálásnak lenni valamiért vagy valakiért” mondta ezt az egyik nagycsoportos kisfiú valamelyik nap. Szerintem nem is kell ennél több visszajelzés arról, hogy érdemes-e ezzel a témával foglalkoznunk, ezt a témát bevinni a mindennapjaikba. https://www.youtube.com/watch?v=SL5kCtHJVOw
A Mókusok csoportjában szeptember hónapban a „Boldogságfokozó hála”-értékét észleltük meg Nasu mackó segitségével.A gyerekek nagyon figyelmesen követték végig a kis mackó jócselekedeteit és örömmel vették , hogy a kis bajba jutott állatkák milyen hálásak voltak neki és viszont segitették a kismackót.A hála dalára meg is mozdultak és lenge táncot roptak.
Tiszakanyári Hunyadi Mátyás Általános Iskola
A 2. osztály szeptemberi boldogságóráját a hónap dalával indította.Meghallgattuk Linka meg a csengettyűk c. mesét.Körbeadtuk és megszólaltattuk a csengettyűt, a gyerekek többsége azért volt hálás az osztálytársának,mert valamit kölcsön kapott tőle.Megrajzolták a tanulók a csengettyűkirálynő koronáját és közben megbeszéltük miért Linka lett alkalmas annak viselésére, ki,hogyan tudta megköszönni, ha hálás volt valamiért valakinek.Elkészítettük a hálakereket, melyet a gyerekek előszeretettel tekergetnek szünetekben is.