Mi az a Boldogságóra Integrált Program?
A program kiemelt küldetése, hogy a pozitív pszichológia eredményeire építve adjon ötleteket és módszertani segítséget a boldogságra való képesség fejlesztéséhez az óvodás és iskolás korosztály számára.
Bővebb információ a programról »Amivel segíteni tudunk
Boldog Óvoda és Iskola
A 2023/24-es tanévben 1500 intézmény nyerte el a Boldog Óvoda vagy Iskola címet, akikre nagyon büszkék vagyunk.
Akkreditált Képzés
A 30 órás képzésünk pedagógusoknak és szülőknek szeretne segíteni a boldogságóra módszereinek iskolai vagy otthoni alkalmazásában.
Boldogságóra kiadványok
Ismerd meg az óvodás és iskolás korosztályok számára kidolgozott könyveket, munkafüzeteket és fejlesztő eszközöket!
Elért eredményeink
a programban
csoport az országban
programnak köszönhetően
program szakemberektől
Hogyan lehet a programhoz csatlakozni?
Ezzel a programmal kevesebb lett az agresszió az osztályban, kezelhetőbbek lettek a gyerekek. Én minden órába bele tudom csempészni.
Sántáné Varga Tünde, pedagógus
A gyermekem sokkal jobban viselkedik otthon mióta boldogságórára jár. Jobb lett a kapcsolatunk. De rajta keresztül rám is jó hatással van a boldogságóra.
Bálint Szilvia, szülő
Pedagógusok véleménye
„A tanév végén az igazgatónő bejött egy boldogságórára és azt tapasztalta, milyen látványos változás történt az osztályban.”
Tabajdi Éva,
a debreceni Árpád Vezér Ált. Iskola iskolapszichológusa
„Eredményeink például: a tanulmányi eredmény növekedett, a bukások száma csökkent 15 főről 2-re a boldogságóráknak köszönhetően”
Strasszerné Farkas Márta,
Székesfehérvári Kossuth Lajos Ált. Iskola intézményvezetője
A program alapítója és vezetője:
Bagdi Bella
Pszichológus
Mindfulness tanár (MBSR, MBCT)
Tudatos Önegyüttérzés tanár (MSC)
A program fővédnőke -Tudományos szaktanácsadónk:
Prof. Dr. Bagdy Emőke
Arra törekszünk, hogy a boldogságórák kibontakoztassák az életszeretetet, hogy a gyermekeink a jövőbe vetett hittel, bátran járják végig a felnőttséghez vezető utat és boldogságra képes emberré válhassanak.
Prof. Dr. Oláh Attila
A boldogságórákon részt vett tanulók optimistábbak, magabiztosabbak és kitartóbbak, mint a korosztálybeli társaik, javulnak a tanulmányi eredményeik és a szociális érzékenységük.
Kutatások eredményeire építve
Az ELTE PPK által tudományosan bizonyított program
A boldogságórák hatásvizsgálatára tervezett mérések szerint, a Boldogságórákon végzett gyakorlatok erősítik az önbizalmat, a kitartást, fokozzák a koncentrációs képességet, fejlesztik a divergens gondolkodást és kreativitást.