Bagdi Bella
Pszichológus, Mindfulness tanár (MBSR, MBCT), Tudatos Önegyüttérzés tanár (MSC), a Jobb Veled a Világ Alapítvány elnöke, a Boldogságóra program alapítója és vezetője. Bella küldetése, hogy a pozitív pszichológia kutatási eredményeire építve, Magyarország legjobb szakembereinek bevonásával adjon módszertani segítséget a boldogságra való képesség fejlesztéséhez az óvodás és iskolás korosztály számára.
Prof. Dr. Bagdy Emőke
Klinikai szakpszichológus, pszichoterapeuta, szupervízor, a pszichológiatudomány kandidátusa, 2010-től professor emerita, a Boldogságóra program fővédnöke és a könyvsorozat társírója. 2017 szeptemberétől a boldogságórák kibővültek a Bagdy Emőke által kidolgozott relaxációs és meditációs programmal, amely speciálisan az adott korosztály fejlettségi szintjének megfelelő módon került kidolgozásra. Bagdy Emőke életének minden pillanatát a körülötte lévő világ jobbá tételének szentelte. Büszkék vagyunk rá, hogy a boldogságórák fejlesztői csapatában egy igazi példaképtől tanulhatunk.
Prof. Dr. Oláh Attila
Pszichológus, az Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) Pedagógiai és Pszichológiai Karának egyetemi tanára. A Magyar Pszichológiai Társaság elnöke (2008 – 2016), a Boldogságóra program tudományos főtanácsadója. Az elmúlt húsz évben három nagy nemzetközi szakmai társaság (European Association for Research on Adolescence (EARA); Positive Psychology Network (PP Network); European Association of Psychological Assessment) konferenciájának egyik fő szervezője volt.
Jozifek Zsófia
A Boldogságóra program szakmai koordinátora
Interkulturális Pszichológiai és Pedagógiai szakértő, drámapedagógus, színházi nevelési szakember. Az ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Karán szerezte Mesterszakos diplomáját 2016-ban. Missziója a sérülékeny csoportok, hátrányos helyzetű és veszélyeztett gyerekek és fiatalok támogatása, óvodai és iskolai jóllétük minél hatékonyabb elősegítése, a testi-lelki-szellemi bevonódáson keresztül.
Veres-Lukács Lilla
A Jobb Veled a Világ Alapítvány fejlesztői csapatának tagja és Boldogságóra tréner
Pedagógus, önismereti tanácsadó, tréner. Játékosságával, kreativitásával, újszerű látásmódjával gazdagítja a csapatot. Az élménypedagógia elkötelezett híve és aktív gyakorlója. Boldogságóra trénerként fontosnak tartja, hogy segítséget nyújtson a pedagógusoknak és a gyerekeknek egyaránt az érzelmi intelligencia fejlesztésében. Képzésein nagy hangsúlyt fektet a szemléletmód váltásra, az önismeretre, az érzelmek, a saját megélések, tapasztalatok elmélyítésére.
Dr. Szarka Emese
Neveléstudományi szakértő, pedagógus, egyetemi oktató, videotréner, az ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Karán szerezte Neveléstudományi doktori fokozatát.
Prof. Dr. Vargha András
Matematikus, pszichológus, egyetemi tanár, a Magyar Tudományos Akadémia doktora, az ELTE Pozitív Pszichológia Kutatócsoport tagja, és a Károli Gáspár Református Egyetem Pszichológiai Intézetének intézetvezető-helyettese. A Boldogságóra program longitudinális kutatását vezeti.
Tabajdi Éva
Klinikai szakpszichológus, családterapeuta, a debreceni Árpád Vezér Általános Iskola korábbi iskolapszichológusa. A kezdeti években rengetett tett azért, hogy a Boldogságóra Program elindulhasson. Szakmai kompetenciájával, kreatív ötleteivel, lelkesedésével hozzájárult a program alapjainak kidolgozásához, és szakmai körökben komoly szerepet vállalt a program jó hírének terjesztésben is.
Bezzeg Andrea
Mentálhigiénés szakember, fejlesztő óvodapedagógus, aki jelenleg a debreceni Kerekerdő óvodában segíti a kis ovisok fejlődését. Andrea írta a fejlesztő meséket az ovis boldogságóra témáihoz. Kreativitása, alázatossága, kedvessége és hitelessége elvarázsolta a program fejlesztői csapatát.
Fábiánné Morvai Dóra
Német-történelem-etika szakos tanár a Veszprémi Báthory István Sportiskolai Általános Iskolában. A Boldogságóra könyvek társfejlesztője. Már a kezdetektől a Boldogságóra program elkötelezett híve, ő indította el az ország első Boldog Iskolájában a programot. A boldogságórák mellett előadásokat, bemutatókat is tart, és a program blog oldalán is folyamatosan jelennek meg írásai, fordításai. Fontos számára tanítványai megismerése és a személyes, bizalommal teli kapcsolat kialakítása.