Szandaszőlősi Általános Iskola és AMI 2.a

Szandaszőlősi Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
Szandaszőlősi Általános Iskola és AMI 2.a
A novemberi boldogságórán a társas kapcsolatok ápolásáról beszélgettünk.
A fogalmi meghatározások után mindenki elmondta ki él a családjában, hogyan segítik egymást. A családi kapcsolat erős kötelékén kívül, a baráti és szerelmi kapcsolatok fontosságát emelték ki tanulóink.
Intézményegységünk alapvető feladatai közé tartozik a társas kapcsolatok ápolása, ennek érdekében dolgozóink és tanulóink is mindent megtesznek.
A Boldogságórai foglalkozások mellett elmondhatjuk, hogy a sok-sok projektnap is erősíti a baráti és iskolatársi kapcsolatot, sőt a pedagógus-tanuló viszony is példásnak mondható. Egységünk létszáma 100 körüli, de szinte egy óriás családként éljük meg hétköznapjainkat. A már említett közös tevékenységekkel töltött napokon kívül (projektnapok, boldogságórák), a szakköri foglalkozások (tánc, színjátszó, kézműves, sport), és közös munka is erősíti e köteléket intézményegységünk tanulói között. Elmondhatjuk, hogy nagyon jól érezzük magunkat mi pedagógusok is, és tanulóink is egyaránt ebben a közösségben!
A csoport néhány tagja ebben a hónapban meglepetést szerezve gluténmentes társaiknak, ellátogattak egy erre specializált üzembe, ahol, mézeskalácsot készítettek ajándékba!
November a kapcsolatokról, kapcsolataink ápolásáról szólt.
Az osztályom tagjai kamaszkorban vannak,így nem meglepő, hogy legtöbb gondolatuk a szerelemhez kapcsolódott.
Az ölelés nálunk mindennapos, de a hónapban igyekeztünk,hogy minimum napi 8 ölelésünk meglegyen. 🙂
Mi úgy gondoljuk, hogy jobb Együtt a világ! 🙂
A novemberi boldogságórán a társas kapcsolatok ápolásáról beszélgettünk.
A fogalmi meghatározások után mindenki elmondta ki él a családjában, hogyan segítik egymást. A családi kapcsolat erős kötelékén kívül, a baráti és szerelmi kapcsolatok fontosságát emelték ki tanulóink.
Intézményegységünk alapvető feladatai közé tartozik a társas kapcsolatok ápolása, ennek érdekében dolgozóink és tanulóink is mindent megtesznek.
A Boldogságórai foglalkozások mellett elmondhatjuk, hogy a sok-sok projektnap is erősíti a baráti és iskolatársi kapcsolatot, sőt a pedagógus-tanuló viszony is példásnak mondható. Egységünk létszáma 100 körüli, de szinte egy óriás családként éljük meg hétköznapjainkat. A már említett közös tevékenységekkel töltött napokon kívül (projektnapok, boldogságórák), a szakköri foglalkozások (tánc, színjátszó, kézműves, sport), és közös munka is erősíti e köteléket intézményegységünk tanulói között. Elmondhatjuk, hogy nagyon jól érezzük magunkat mi pedagógusok is, és tanulóink is egyaránt ebben a közösségben!
Kárpáti János Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
Ebben a hónapban a társas kapcsolatokról beszélgettünk a gyerekekkel. Barátság karkötőket készítettek egymásnak, amire ráírták, hogy mit szeretnek a másikban a legjobban.
Már a jó cselekedetek is előtérbe kerültek, hiszen lelkesen készültek a könyvjelzők az adománykönyvekhez. Több ilyen gyűjtőakcióban is részt vesz az osztály nagy lelkesedéssel. Nagyon büszke vagyok rájuk. 🙂
A novemberi boldogságórán a társas kapcsolatok ápolásáról beszélgettünk.
A fogalmi meghatározások után mindenki elmondta ki él a családjában, hogyan segítik egymást. A családi kapcsolat erős kötelékén kívül, a baráti és szerelmi kapcsolatok fontosságát emelték ki tanulóink.
Intézményegységünk alapvető feladatai közé tartozik a társas kapcsolatok ápolása, ennek érdekében dolgozóink és tanulóink is mindent megtesznek.
A Boldogságórai foglalkozások mellett elmondhatjuk, hogy a sok-sok projektnap is erősíti a baráti és iskolatársi kapcsolatot, sőt a pedagógus-tanuló viszony is példásnak mondható. Egységünk létszáma 100 körüli, de szinte egy óriás családként éljük meg hétköznapjainkat. A már említett közös tevékenységekkel töltött napokon kívül (projektnapok, boldogságórák), a szakköri foglalkozások (tánc, színjátszó, kézműves, sport), és közös munka is erősíti e köteléket intézményegységünk tanulói között. Elmondhatjuk, hogy nagyon jól érezzük magunkat mi pedagógusok is, és tanulóink is egyaránt ebben a közösségben!
A munka világa is boldogsággal tölti el a csoport tagjait!
Apagyi Zrínyi Ilona Általános Iskola
A fiókák csapata ezt a hónapot is a hónap dalának folyamatos hallgatásával, éneklésével töltötte.Ez lett a napindító programunk. Már nemcsak egy órát töltöttünk a téma feldolgozásával.A munkafüzet feladatainak segítségével a közvetlen környezetük jó tulajdonságait gyűjtöttük össze. Megbeszéltük, kinek melyik a legfontosabb, legértékelendőbb. Megoldottuk a keresztrejtvényt, amit imádtak. Plakátot készítettünk \” Vigyázzunk egymásra \” címmel. Nagyon ügyesen éreztek rá a téma lényegére. A képeiken a lelki támasz jelent meg többségében.
Különösen nagy siker volt a különböző szituációk megjelenítése. A játék után folyamatosan kérték, hogy játsszunk még újra és újra.
Másodikos létükre szerintem nagyon ügyesen dolgoztak ebben a témában is.
Részt vettünk a könyvjelzős feladatban is, ahol rászoruló gyerekeknek készítettünk könyvjelzőt.
A Maci csoportban a társas kapcsolatok ápolására a napirendi tevékenységek minden területén nagy hangsúlyt fektetünk. A gyerekek szívesen vannak egymás társaságában, örömmel nyújtanak segítséget egymásnak. Az együttjátszások, közös élmények a problémák együttes leküzdése a közösség formálódását, erősödését segíti. A barátságláncot mi is elkészítettük. A csoportos munka jó hangulatban, egymást segítve telt.