
Társas kapcsolatok ápolása


Debrecen-Józsa Kerekerdő óvoda
Szorgos kis kezek gyűjtögették a könyveket.
A hozzá illő könyvjelzők szeretettel készültek az Alsójózsai Kerekerdő Óvoda Tücsök csoportjában.
Egy – egy gyermek álmát szebbé tenni, valóra váltani csodálatos dolog.
Örülünk, hogy részesei lehettünk ennek a kezdeményezésnek.
Váltsuk valóra a meséket !
A Nyíregyházi Bem József Általános Iskola 4. a osztályos tanulói a társaskapcsolatok típusait és fontosságát mutatják be a videójukban.
Gelsei Weöres Sándor Általános Iskola
Egy jó közösség összezár, odafigyel egymásra. Fogjuk egymás kezét, egymás szemébe nézve kört alkotunk.
Vigyázok Rád, vigyázz Rám!
A társas kapcsolatok ezen óráján nagyon sokféle feladatot oldottak meg az 5.b osztályos tanulók.A kezdeti ének után beszélgettünk a társas kapcsolatok sokféleségéről,és arról,hogy mit kell tennünk ahhoz,hogy kapcsolatainkban örömünket leljük.
Ez után adott képhez írtak fogalmazást,melynek lényege a közös öröm megtalálása és megélése volt.
Sok-sok önfeledt pillanatot szereztek egymásnak a csoportok a közös munkával.
Czövek Olivér Református Óvoda
Nagy kíváncsisággal vágtam bele a felkészülésbe.
Nagycsoportosaink között igazi szoros barátságok alakultak már ki, de sokszor bizony összevesznek.
Akkor jön a mindenki által ismert árulkodás-akkor ki is kezdte-oldjuk meg végeláthatatlan folyamata.
Már egyből megakadt a szemem a barátsághőmérőn a könyvben.
A második héten készítettük el. Ahogy felkerült reggel, és megbeszéltük mire is való, csodálkozva vettem észre, hogy nincs árulkodás. Figyeltem: valami nézeteltérés volt, az egyik ajánlotta menjenek a hőmérőhőz, odamentek, megbeszélték, majd kibékülve, túljutva a problémán, játszottak tovább. Köszönjük! És persze, minden mást is! 🙂 <3 🙂
Jármi-Papos-Őr Általános Iskola Őri Bibó István Tagintézménye
A hónap dalának meghallgatása után a gyermekek állóképpel jelenítették meg, hogy számukra mit jelent a barátság.
Ebben a hónapban a társas kapcsolatokat ápoltuk. Közösen megbeszéltük az osztályon belüli problémákat, és próbáltunk azokra közösen megoldásokat találni. Majd mindenki kapott egy osztálynévsort és a nevek mellé a legszebb és legkedvesebb dolgot kellet leírniuk, ami eszükbe jutott. Végül mindenki megkapta a hozzá fűzött pozitív gondolatokat.