A novemberi hónapban több korosztállyal is megismertettem ” Az ellazulni, jaj, de jó! ” című Bagdi Bella dalt. A 2. osztályos az 1. osztályos és a 4. osztályos gyermekek is nagyon élvezték. Nagyon nagy szükség volt arra, hogy lazítsunk, relaxáljunk, hiszen így , hogy most nem volt őszi szünet még nagyobb szükség van ezekre a dolgokra.
Személy szerint nekem ez az egyik kedvenc dalom Bellától!
Köszönettel: Konczné Szabó Szilvia
Szeghalom: Tildy Zoltán Általános Iskola és AMI
Társas kapcsolatok ápolása
A novemberi hónapban több korosztállyal is megismertettem ” Az ellazulni, jaj, de jó! ” című Bagdi Bella dalt. A 2. osztályos az 1. osztályos és a 4. osztályos gyermekek is nagyon élvezték. Nagyon nagy szükség volt arra, hogy lazítsunk, relaxáljunk, hiszen így , hogy most nem volt őszi szünet még nagyobb szükség van ezekre a dolgokra.
Személy szerint nekem ez az egyik kedvenc dalom Bellától!
Köszönettel: Konczné Szabó Szilvia
Szeghalom: Tildy Zoltán Általános Iskola és AMI
A novemberi hónapban több korosztállyal is megismertettem ” Az ellazulni, jaj, de jó! ” című Bagdi Bella dalt. A 2. osztályos az 1. osztályos és a 4. osztályos gyermekek is nagyon élvezték. Nagyon nagy szükség volt arra, hogy lazítsunk, relaxáljunk, hiszen így , hogy most nem volt őszi szünet még nagyobb szükség van ezekre a dolgokra.
Személy szerint nekem ez az egyik kedvenc dalom Bellától!
Köszönettel: Konczné Szabó Szilvia
Szeghalom: Tildy Zoltán Általános Iskola és AMI
A novemberi hónapban több korosztállyal is megismertettem ” Az ellazulni, jaj, de jó! ” című Bagdi Bella dalt. A 2. osztályos az 1. osztályos és a 4. osztályos gyermekek is nagyon élvezték. Nagyon nagy szükség volt arra, hogy lazítsunk, relaxáljunk, hiszen így , hogy most nem volt őszi szünet még nagyobb szükség van ezekre a dolgokra.
Személy szerint nekem ez az egyik kedvenc dalom Bellától!
Köszönettel: Konczné Szabó Szilvia
Szeghalom: Tildy Zoltán Általános Iskola és AMI
A novemberi hónapban több korosztállyal is megismertettem ” Az ellazulni, jaj, de jó! ” című Bagdi Bella dalt. A 2. osztályos az 1. osztályos és a 4. osztályos gyermekek is nagyon élvezték. Nagyon nagy szükség volt arra, hogy lazítsunk, relaxáljunk, hiszen így , hogy most nem volt őszi szünet még nagyobb szükség van ezekre a dolgokra.
Személy szerint nekem ez az egyik kedvenc dalom Bellától!
Köszönettel: Konczné Szabó Szilvia
Szeghalom: Tildy Zoltán Általános Iskola és AMI
A novemberi hónapban több korosztállyal is megismertettem ” Az ellazulni, jaj, de jó! ” című Bagdi Bella dalt. A 2. osztályos az 1. osztályos és a 4. osztályos gyermekek is nagyon élvezték. Nagyon nagy szükség volt arra, hogy lazítsunk, relaxáljunk, hiszen így , hogy most nem volt őszi szünet még nagyobb szükség van ezekre a dolgokra.
Személy szerint nekem ez az egyik kedvenc dalom Bellától!
Köszönettel: Konczné Szabó Szilvia
Szeghalom: Tildy Zoltán Általános Iskola és AMI
A novemberi hónapban több korosztállyal is megismertettem ” Az ellazulni, jaj, de jó! ” című Bagdi Bella dalt. A 2. osztályos az 1. osztályos és a 4. osztályos gyermekek is nagyon élvezték. Nagyon nagy szükség volt arra, hogy lazítsunk, relaxáljunk, hiszen így , hogy most nem volt őszi szünet még nagyobb szükség van ezekre a dolgokra.
Személy szerint nekem ez az egyik kedvenc dalom Bellától!
Köszönettel: Konczné Szabó Szilvia
Szeghalom: Tildy Zoltán Általános Iskola és AMI
Novemberben a társas kapcsolatok ápolása témakörrel foglalkoztunk. Nagyon örültem ennek a témának, mert nagyon fontosnak tartom az óvodai csoportunkban kialalult barátságok ápolását.
A foglalkozást most is relaxációval kezdtük, és meghallgattuk, majd elénekeltük a Ha Boldog vagy mutasd meg mindenkinek című dalt. Ezt követően megkerdeztük egymástól, hogy ki hogy érzi magát. A temafeldolgozás most is mese segítségével valósult meg, majd elővettük Boldog Blanka és Szomorú Szilárd képét, és szituációs játékot játszottunk. Megbeszéltük, hogy ki hogy vigasztalná meg Szilárdot,mit tennénk hasonló helyzetben. A foglalkozás zárásaként elkészítettük a csoportunk barátságláncát úgy, hogy egy nagy méretű papírra tenyér lenyomatokat helyeztünk el úgy, hogy kapcsolódjanak egymáshoz, ezzel jelezve a baráti kapcsolatokat.
A társas kapcsolatok témát a napi hangulat megbeszélésével kezdtük, melyet a szokásos táblánkra a jelük mellé, mosolygós és szomorkás arccal érzékeltette minden kis óvodás.
Bogyó és Babóca meséje után megbeszéltük ki miért fontos számunkra, kinek hogyan tudjuk hálánkat, szeretetünket kifejezni? Kik a barátaink, kik a szeretteink, hogyan tudunk segíteni nekik?
A javasolt zenére nagyon jókedvűen táncoltak a gyerekek.
A társas kapcsolatok témát a napi hangulat megbeszélésével kezdtük, melyet a szokásos táblánkra a jelük mellé, mosolygós és szomorkás arccal érzékeltette minden kis óvodás.
Bogyó és Babóca meséje után megbeszéltük ki miért fontos számunkra, kinek hogyan tudjuk hálánkat, szeretetünket kifejezni? Kik a barátaink, kik a szeretteink, hogyan tudunk segíteni nekik?
A javasolt zenére nagyon jókedvűen táncoltak a gyerekek.