A frusztráció tolerancia, ön- és egymás elfogadása jelentősen változott a csoportban.

Szekszárdi SzC Esterházy Miklós Szakképző Iskolája és Kollégiuma
A frusztráció tolerancia, ön- és egymás elfogadása jelentősen változott a csoportban.
Szandaszőlősi Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
2.c. osztály
Bartáné Jáger Anikó
Sándor Nóra
Aranyossy Ágoston Református Óvoda és Általános Iskola
Az első nap- ahogy szoktuk- felolvastam a témához kapcsolódó mesét. Megbeszéltük, kérdések alapján feldolgoztuk.
A második alkalmat zenehallgatással kezdtük. Meghallgattuk a Zenés relaxáció című zeneszámot. Ezután csoportjátékkal folytattuk. Azt játszottuk, hogy egy család vagyunk. Jellegzetes gesztusokat, mozgásokat használtunk. Mindenki kereste a párját. Majd a beszélgetőkörben mondatbefejezéssel mondtuk el érzéseinket és gondolatainkat.
Kézműves tevékenységként arc nélküli színezőket készítettünk, pozitív gondolatokat írtunk mellé.
Közös énekléssel fejeztük be a foglalkozást. A Rosszkedv űző dalt hallgattuk meg és énekeltük el.
Debreceni Lorántffy Zsuzsanna Általános Iskola
A kitűzött céljainkat nem könnyű elérni, sok akadály hárulhat elénk, de kellő kitartással, akarattal, segítő társakkal ezeket legyőzzük, siker vár ránk!
Csik Ferenc Általános Iskola és Gimnázium Budapest, Medve u. 5-7. 1025
A Piff-puff játékkal kezdtünk, utána olyan szituációkat kerestünk, amik a hétköznapi problémákról szólnak. A gyerekek ezeket el is játszották.