A megküzdési stratégiák havában akadálypályát rendeztünk be a gyermekekkel közösen az osztálytermekben. A diákok csoportosan és egyénileg is oldottak meg feladatokat. Igyekeztünk egy kis érzékenyítést is becsempészni az órákba, méghozzá úgy, hogy bizonyos diákoknak bekötöttük a szemét, és társuk segítségével kellett feladatokat megoldaniuk.
A gyermekek nagyon ügyesen dolgoztak, jutalmuk egy kis finomság volt.
Megküzdési stratégiák

Szandaszőlősi Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
A gyerekek nemcsak képzeletbeli, mesékben létező hősöket rajzoltak meg a tablóra, hanem a hétköznapi életben élő, munkájukkal példát mutató hősöket is.






Százhalombattai Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Tagozatos Általános Iskola
Játékkal kezdtünk: A terem 4 sarkába plüss állatkát tettünk. Majd párokat alkottunk. A pár egyik tagjának bekötöttük a szemét, és a másiknak így kellett elvezetnie a plüssig. Aztán meséltünk arról, hogy kit milyen megpróbáltatások értek az elmúlt időszakban, és hogy hogyan jutottak túl rajta.
Kiválasztottuk azokat az erőket, amiket a múltkori órákon már használtunk (mozgató és fékező erők). Mik segítettek, ha bajban voltál? Csakis a mozgató erők!
Levetítettem a gyerekeknek Kerry Strong tornászlány történetét. Lélegzetvisszafojtva nézték.
Az órát meditációval fejeztük be.
