Edina néni, Niki néni mindennap a gyerekekkel van, a magyar és akrobatika, gimnasztika átszövi napjaikat. Vajon nekik milyen céljaik voltak, vannak és azokat hogy érték el? A gyerekek maguk választhattak riportalanyt.
Célok kitűzése és elérése


MARKAZI VÁRVÖLGYE ÁLTALÁNOS ISKOLA
A beszélgetés során a gyerekek eljutottak arra a fontos felismerésre, hogy csak azok a célok vezetnek messzire, melyek belsőnkből fakadnak.
Diósgyőri Szent Ferenc Római Katolikus Általános Iskola
A hónapban a reális célok kitűzésével foglalkoztunk. Megbeszéltük, hogy mi a különbség a kívánság és a cél között. Céltáblára helyezték el a gyerekek a rajzaikat, úgy, hogy a legfontosabb céljaik kerüljenek középre. Életkorukból adódóan többen szeretnének focisták, énekesek, táncosok, állatorvosok vagy idomárok lenni. Van aki néptáncos, mérnök szeretne lenni, és tudja is,mit kell ezért tennie. Megállapítottuk, hogy érdemes reális célokat kitűzni, és az ezért tett erőfeszítés boldogságfokozó hatású.
A beszélgetésen, tapasztalatcserén túl praktikus ötletekkel is gazdagodtak a gyerekek, hogyan érhetik el céljaikat. A lelki jólét szempontjából fontos, hogy törekedjünk saját céljaink felé.
Kodolányi János Német Nemzetiségi Általános Iskola és AMI
A tanulókkal közösen kitűztük célul szeptember elején az év végi osztálykirándulás megszervezését.
Megterveztük az útvonalat a tanulmányi kiránduláshoz: Pécsvárad-Sátorhely: Emlékpark megtekintése- Kölked: Gólyamúzeum -Mohács: Kompozás a Dunán-Pécsvárad
Ahhoz, hogy közelebb kerüljünk a célhoz a következőket kell megtennünk: Tájékozódás a térképen, ismeretek szerzése olvasmányokból, kiselőadások tartása az adott témákban, tájékozódás internetről, kora tavasszal telefonos szervezés, autóbusz lefoglalása.
A célhoz egyre közelebb kerülünk, mivel folyamatos a készülés.
Már nagyon várjuk a május 23-át, hogy célunkat vére is tudjuk hajtani és szép élményekben legyen részünk!
Hódmezővásárhelyi Varga Tamás Általános Iskola
A Boldogságóra program 5. hónapjának témája: Célok kitűzése és elérése. Az egyéni és közös célok megfogalmazását követően tablót készítettek a 3.a osztály tanulói.
Az óra kezdetén meghallgattuk a dalt, s a kotta segítségével együtt énekeltük a refrént.
Miután jó hangulatot adtunk az órának,beszélgettünk a célokról, s arról,hogy miért fontos,hogy legyenek céljaink.
Kitöltöttük a (fénymásolt)célok öt fő területen feladatlap első 3 részét,majd megbeszéltük,tanácsot adva egymásnak.
A csoportokra bontott osztály írt egy-egy „Sikertörténetet” a megadott mondattöredékek segítségével.
Felolvasták egymásnak majd véleményeztük.(Igyekeztünk csak pozitív véleményeket megfogalmazni.
Az óra végén ismét jó hangulatban daloltunk(A gyerekek kívánságára a „Pozitív,pozitív gyerek vagyok” című dalt.
Hajdúböszörményi Bocskai István Általános Iskola
Hajdúböszörményi Bocskai István Általános Iskola 6.b osztály