Az életben nem mások, hanem te határozod meg a jövődet!
A te életednek, te vagy a saját ura.
Te nagyon különleges vagy és sok jó ötleted van az életben.
Használd ezeket a jó ötleteket!
N. Fruzsi

Az életben nem mások, hanem te határozod meg a jövődet!
A te életednek, te vagy a saját ura.
Te nagyon különleges vagy és sok jó ötleted van az életben.
Használd ezeket a jó ötleteket!
N. Fruzsi
Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy szegény ember. Az a szegény ember elment szerencsét próbálni. Ment, mendegélt, míg talált egy palotát. Nem tudta kié volt. Gondolkozott. Közben kihirdették, hogy aki kiállja a próbát, ahhoz hozzámegy a királynő. Gondolta, megpróbálja. Odament a királynőhöz és azt mondta: Kiállom a próbát! Azt felelte a királynő: Azt ugye tudod, hogy ha nem sikerül, akkor fejedet veszik? Erre azt válaszolta a szegény ember: Mindegy! Na, szegény ember megpróbálja. De nem tudta, hogy mit kell csinálnia. Meg kellett nevettetnie a királynőt. Elkezdi a szegény ember: Hidd el királynő, hogy nekem van egy malacom. Az a malac egyszer elefánttá nőtt, de a következő napon visszanőtt malaccá. A következő napon juh lett, majd visszanőtt malaccá. Ezen a királynő úgy el kezdett nevetni, hogy a könnye is kicsordult.
Összeházasodtak és boldogan éltek, míg meg nem haltak!
Sz. Szabi
Közös célunk elérését lebontottuk heti célokra. Ezt a tábla egyik sarkában helyeztük el, hogy mindenki jól láthassa. Lépésről, lépésre, hétről hétre haladunk közös célunk megvalósítása felé. Közös célként azt tűztük ki, hogy szeretnénk egyszer az iskolában aludni!
Győri Tánc-és Képzőművészeti Általános Iskola, Szakgimnázium és Kollégium
Edina néni, Niki néni mindennap a gyerekekkel van, a magyar és akrobatika, gimnasztika átszövi napjaikat. Vajon nekik milyen céljaik voltak, vannak és azokat hogy érték el? A gyerekek maguk választhattak riportalanyt.
MARKAZI VÁRVÖLGYE ÁLTALÁNOS ISKOLA
A beszélgetés során a gyerekek eljutottak arra a fontos felismerésre, hogy csak azok a célok vezetnek messzire, melyek belsőnkből fakadnak.
Diósgyőri Szent Ferenc Római Katolikus Általános Iskola
A hónapban a reális célok kitűzésével foglalkoztunk. Megbeszéltük, hogy mi a különbség a kívánság és a cél között. Céltáblára helyezték el a gyerekek a rajzaikat, úgy, hogy a legfontosabb céljaik kerüljenek középre. Életkorukból adódóan többen szeretnének focisták, énekesek, táncosok, állatorvosok vagy idomárok lenni. Van aki néptáncos, mérnök szeretne lenni, és tudja is,mit kell ezért tennie. Megállapítottuk, hogy érdemes reális célokat kitűzni, és az ezért tett erőfeszítés boldogságfokozó hatású.
A beszélgetésen, tapasztalatcserén túl praktikus ötletekkel is gazdagodtak a gyerekek, hogyan érhetik el céljaikat. A lelki jólét szempontjából fontos, hogy törekedjünk saját céljaink felé.
Kodolányi János Német Nemzetiségi Általános Iskola és AMI
A tanulókkal közösen kitűztük célul szeptember elején az év végi osztálykirándulás megszervezését.
Megterveztük az útvonalat a tanulmányi kiránduláshoz: Pécsvárad-Sátorhely: Emlékpark megtekintése- Kölked: Gólyamúzeum -Mohács: Kompozás a Dunán-Pécsvárad
Ahhoz, hogy közelebb kerüljünk a célhoz a következőket kell megtennünk: Tájékozódás a térképen, ismeretek szerzése olvasmányokból, kiselőadások tartása az adott témákban, tájékozódás internetről, kora tavasszal telefonos szervezés, autóbusz lefoglalása.
A célhoz egyre közelebb kerülünk, mivel folyamatos a készülés.
Már nagyon várjuk a május 23-át, hogy célunkat vére is tudjuk hajtani és szép élményekben legyen részünk!
Hódmezővásárhelyi Varga Tamás Általános Iskola
A Boldogságóra program 5. hónapjának témája: Célok kitűzése és elérése. Az egyéni és közös célok megfogalmazását követően tablót készítettek a 3.a osztály tanulói.