Céltábla

27267720_937399483092580_1357112604_o.jpg

A tevékenységek leírása:
1. óra
A gyerekek körbeültek és ráhangolódásként arra kértük, hogy rajzoljanak háromaranyhalat, majd írjanak bele három kívánságot. Ezeket a kívánságokat fel is olvasták, majd megbeszéltük, hogy mi különbözteti meg a kívánságokat a céloktól, miért érdemes célokat kitűzni. Ezt követően különböző célokat határoztak meg, majd felsorolták, hogy milyen erősségekre van szükség ezen célok elérésében.
A Mit kezdesz a hibákkal, kudarcokkal? feladat során, mindenki kiválasztotta azokat az állításokat, amelyeket gyakran alkalmaz, ha kudarc éri őt, majd megbeszéltük, hogy ez a hozzáállás, hogyan segíti céljainak elérésében.
A foglalkozás lezárasaként a gyerekek újrafogalmazták céljaikat, erősségeiket, majd kiegészítették az alábbi mondatot: „El fogom érni céljaimat, hogy……………, mert…………
és …………….. vagyok.”

2. óra
A következő tanórán ismertettük a gyerekekkel a Céltábla című feladatot. A gyerekekkel közösen ötletelve meghatároztuk a csoport legfontosabb céljait, majd megrajzolták a céltáblát és a közepébe beírták ezeket a célokat. A külső körökben mindenki feljegyezte a nevét, annak függvényében, hogy milyen messze van ezen célok elérésétől.

Képek