
Célok kitűzése és elérése


Budapesti Egyesített Középiskolai Kollégium
Januári témánkat sportoló diákjaink segítségével dolgoztuk fel. Céljaik kisgyermekkoruk óta határozottak és egyértelműek, a fővárosba is azért kerültek, hogy a minőségibb edzések által minél közelebb kerüljenek ezek megvalósításához, vállalva még a családtól való elszakadást is.
Napi egy órát a hideg időben is a szabadban töltünk. Előkerültek a hólapátok, amelyekkel havat gyűjtöttek a gyerekek. Célul tüztük ki, hogy a hóból egy hóembert építünk. Nagy élmény volt a munka, vártuk az erdményt. Amikor elkészült, nagyon boldogok voltunk.Hóemberünk hetekig állt az óvoda udvarán. Tudatosítottam a gyerekekkel, hogy mennyire fontos a cél elérése érdekében a kitartás.

Reményhír Intézmény Eötvös József Általános Iskolája
A januári hóesés meghatározta közös célunkat:
\”Építsünk egy nagy hóembert!\”
A kitűzött cél magvalósulását a képeken láthatjátok.

Nyírcsaholyi Benedek Elek Általános Iskola
A felső tagozatos diákok nagy örömmel vettek részt a boldogságórán.

Szerencsi Szakképzési Centrum - Tokaji Ferenc Gimnáziuma és Szakgimnáziuma
Januárban a mi csapatunk is a céljai elérésével foglalkozott. Érettségi és pályaválasztás előtt álló osztályként külön fontos volt számunkra a téma. Készítettünk egy időkapszulát is, a leendő 5 éves osztálytalálkozóra is, amelyben mindenki leírta, mit szeretne elérni az elkövetkező 5 évben.
Ezenkívűl megrajzoltuk a rajzos feladathoz az osztályunk céltérképét is, amely állomásait közösen gyűjtöttük össze, közös megegyezés alapján.
Valamint alkalmunk nyílt egy újabb fergeteges Pozitivity partyhoz is.
Külön köszönet Enikőnek és Laurának, akik a rajzolás oroszlánrészét válalták. 😉
Kosárkó Györgyi


Jánossomorjai Aranykapu Óvoda Újrónafői Tagóvodája
Ebben a hónapban az óvodásaink Boldogvár meséjét hallgatták meg, majd kiszínezték a várról készült képet. Beszélgettünk velük arról, hogy volt-e már olyan az életükben,amikor szerettek volna valamit elérni, de nem sikerült, és mit éreztek akkor. És arról is meghallgattuk a beszámolókat, hogy mi az álmuk, mit szeretnének elérni, megtanulni.
Nagyon érdekesnek találták a gyerekek, hogy Boldogvár eldugott képrészleteit térkép segítségével kellett megtalálni, és összerakni.

