
Célok kitűzése és elérése


Kisvárda Egyesített Óvoda Tompos úti tagintézménye
Nagyon fontos célunk, hogy itt a Tulipánoknál a kiscsoportban hagyományőrző szokásokat alakítsunk ki. Az idei év első célja volt. hogy részt vegyünk most első alkalommal, az újévi köszöntőn és az azt követő discón. Számunkra nagyon fontos,hogy a nagy közösség részeként jól érezzük magunkat és ezáltal boldogok legyünk.
Nyírmeggyesi Arany János Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
Az 1. órán beszélgettünk erre az évre kitűzött célokról. Ilyenek voltak: jobb legyek matekból, szebben írjak, ne beszéljek vissza, edzettebb, erősebb legyek, többet foglalkozzam a szüleimmel, szebben rajzoljak. Aztán a távolabbi tervekről beszélgettünk. Mi szeretnél lenni felnőtt korodban? A következőket mondák: focista, sportoló, hegedű tanár, masszőr, műkörmös, balett-táncos, balett-tanár, eladó boltban, mozdonyvezető, kőműves, varrónő, régész, állatorvos, házi orvos, vadász. Örültem, hogy ilyen sok szakmát ismernek, változatos foglalkozásokat neveztek meg, s egy része reális terv. Megbeszéltük, mit kell ahhoz tenni. A következő órán pedig lerajzolták céljaikat, terveiket. Közben Bagdi Bella zenéit hallgattuk. Jó hangulatban rajzoltak.
Gödöllői Petőfi Sándor Általános Iskola
A hónap dala intenzív kedvébresztőként hatott csoportomra a téma feldolgozásához. Mindenki megosztotta vágyait, céljait pajtásaival, s arra a következtetésre jutottunk, hogy a célok elérése csak pozitív gondolkodással, társas kapcsolatokban, együttes jó cselekedetekkel átszőve valósítható meg életünk boldogabbá formálásához. Nagy szeretettel készültek a cél felé irányuló nyíl alakzatba foglalt alkotások.
Győri Kölcsey Ferenc Általános Iskola
A gyerekek közösen fogalmazták azt a célt, amit szeretnének elérni. Ez pedig nem más, mint jó csoporttá, osztályközösséggé válni. Páros munkában lerajzolták azokat az eddigi és folyamatosan jelen lévő tevékenységeket, szociális kompetenciákat, amelyek a cél eléréséhez szükségesek.
Lövész Utcai Óvoda Malom téri tagóvodája
Nagycsoport révén sok célunk és tervünk van egész évben,így a gyerekektől nem áll messze ez s téma sem. Örömmel meséltek arról mit szeretnének megtanulni vagy hová szeretnének eljutni. Élvezettel dolgoztak a munkafüzet feladatai között amit haza is vittek,hogy a családjuknak is meg tudják mutatni.
Egri Szalaparti EGYMI és Kollégium
Egri Szalaparti EGYMI és Kollégium
Középsúlyos Értelmi Fogyatékos Tanulók Általános Iskolája
Sziklaforrás csoport
Legtöbb gyerek lelkesen beszélt az iskolai vagy szabadidejükben elérni kívánt célok mellett a felnőtt életben elképzelt célokról is.
A csoportban egy-egy tanuló a saját céljait önállóan is megjelenítette.
Volt aki győztesként jelenik meg a rajzán, ahol a barátok is körülveszik, mindenki örül.
Egy kislány bátran elképzelte, ha jól tanul, versenyre is felkészül, befejezi az iskolát és fodrász lesz.
Bihardioszegi Altalanos Iskola
A celok kituzese es elerese — Hoember sajat keszitesu feladatlap
“Ha a lehetőség nem kopogtat be hozzád, csinálj magadnak egy ajtót.”
(Milton Berle)
A FELADAT A KOVETKEZO:
TOLTSETEK KI AZ ABRAT A SAJAT SZAVAITOKKAL ES
GONTOLATAITOKKAL MIUTAN MEGFOGALMAZTATOK
CELJAITOKAT HOSSZU ES ROVID TAVON.
A HOEMBER ALSO RESZE A HOSSZUTAVU CELOK HELYE,
A KOZEPSO RESZ PEDIG A ROVIDTAVU CELOK HELYE ,
A HOEMBER FEJEN PEDIG A MAI NAPON ELERENDO CELOK FOGLALJANAK HELYET.
“Az életben nem az jelenti a tragédiát, ha nem éred el a célokat, hanem, ha nincsenek céljaid.” (Benjamin Elijah Mays)
SZABO ALIZ PSZICHOLOGUS
2019 Ianuár