Nehéznek bizonyult a januári témakör. A tanítványaim úgy döntöttek, hogy legjobb barátaiknak segítenek a céljaik megvalósításában. A feladat adott, szurkolunk, hogy sikerüljön megvalósítani a közeli és távoli célokat.

Németh László Gimnázium, Általános Iskola
Nehéznek bizonyult a januári témakör. A tanítványaim úgy döntöttek, hogy legjobb barátaiknak segítenek a céljaik megvalósításában. A feladat adott, szurkolunk, hogy sikerüljön megvalósítani a közeli és távoli célokat.
Szegedi Vörösmarty Mihály Általános Iskola
Céljaink megosztása önmagunkkal és egymással
Szegedi Vörösmarty Mihály Általános Iskola
A gyerekek egymás között, majd plakát formájában is megosztották reálisnak gondolt, s elérhetőnek érzett terveiket, céljaikat.
Salgótarjáni SZC Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Szakiskolája
A tanulók nagyon lelkesen készítették a céltérképet. Már a videón is elgondolkodtak, de nem valósították meg. Egyre jobban dolgozik a csoport együttműködve és boldogan.
Relaxáló gyakorlatnak a maci járást es a napraforgó gyakorlatokat végeztünk.
Majd a mackó mamás 4 próbát csináltuk az ovisokkal.
A repülj velem dalra énekeltünk, táncoltunk.
A Boldogvár mesét többször is elmeséltem a gyerekeknek.
Megszerették és többször kértek hogy mondjam el .
Megértették a mondanivalóját.
Az egyik kislány azt tűzte ki célul magának, hogy ő világbajnok úszó szeretne nagykorában lenni.
Relaxáló gyakorlatnak a maci járást es a napraforgó gyakorlatokat végeztünk.
Majd a mackó mamás 4 próbát csináltuk az ovisokkal.
A repülj velem dalra énekeltünk, táncoltunk.
A Boldogvár mesét többször is elmeséltem a gyerekeknek.
Megszerették és többször kértek hogy mondjam el .
Megértették a mondanivalóját.
Az egyik kislány azt tűzte ki célul magának, hogy ő világbajnok úszó szeretne nagykorában lenni.
Jászszentlászlói Szent László Általános Iskola
A hónap elején elővettük a varázstükröt és a belepillantás során mindenki kitűzött magának két célt, amit igyekezett elérni a félévi hajrában. Két hét elteltével beszélgetőkörben vitattuk meg a tapasztalatokat. Majd közös, csoportcélokat jelöltünk ki. A koncentráció és az órai aktivitás, együttműködés erősítése lett a közös ügyünk. Az utolsó napokban mindenki megtáltosodott, de a legelszántabbak és legcéltudatosabbak példát mutatva az élre álltak. Két bajnokot avattunk , akiknek az egyik legkreatívabb rajzosunk örömkifejező alkotást készített.
Zöld Gólya Óvoda és Bölcsőde ÁMK
Január hónapban nagy hangsúlyt fektettünk a társas kapcsolatok, baráti kapcsolatok elmélyítésére, az együttműködő képesség fejlesztésére. Megtapasztaltuk, hogy együtt gondolkodva, együtt alkotva céljainkat sokkal hamarabb érjük el, valamint egymást támogatva kreatívabbak, emberségesebbek vagyunk. Mindegy, hogy a téli erdő állatairól készítünk tablót, vagy terepasztalt alkotunk, vagy kiállítást rendezünk , vagy születésnapot ünneplünk, a cél közös: együtt boldogok legyünk!!!
Szabadszállási Petőfi Sándor Általános Iskola
A Szabadszállási Petőfi Sándor Általános Iskola 1.a osztályának 23 tanulója a két tanító nénijével a hónap feladatát ismét sajátos módon oldotta meg. A társas kapcsolatok hónapban a gyerekek saját magukról alkotott rajzait összekapcsoltuk a célok kitűzésével és megvalósításával. A hónap meséje adta az ötletet, hogy mi is az aranyhaltól kérjünk segítséget céljaink eléréséhez. A közös tablóra egyesével kerültek fel a rajzok, illetve a célok a halacskákkal. Igyekeztünk mindenkit a barátja mellé, vagy a barátja közelébe tenni. A következő hónapban terveink szerint beszámolunk a célok megvalósulásáról. A tablónkat küldjük szeretettel a boldogság óra program csapatának! 1.a Anikó és Györgyi nénivel
Fekete István-Vörösmarty Mihály Általános Iskola és Gimnázium
Csoportonként készítettek a gyerekek a témához társasjátékokat, melyeket jókedvű játék során ki is próbáltunk.