A gyerekek lerajzolták, hogy milyen célt szeretnének elérni a közeli jövőben.
Közösen elkészítettük a papír űrhajót, melynek belsejébe beletették a rajzaikat. Azokat csak a jövő tanévben fogjuk kiszedni az űrhajóból és majd akkor fogják elmondani, hogy sikerült-e a céljaikat megvalósítaniuk vagy sem.
Ezután eljátszottuk a „Rend a lelke” játékot, melyen nagyon jól szórakoztak és jókat nevettek a gyerekek.
Célok kitűzése és elérése
A gyerekek szeretnek nagyot álmodni, naivan viszonyulni a világhoz. Többen igen reális célokat tűztek ki maguk elé és annak megvalósításáért mindent megtesznek.
Ötödikeseimmel a célokról beszélgettünk. Megbeszéltük, hogy miért fontos számunkra az, hogy célokat tűzzünk ki magunk elé. Átbeszéltük a tanterem falaira kitűzött motivációs idézetek jelentését és az internet segítségével újakat is kerestünk, melyek segítségünkre lehetnek a mindennapi életben.
Atkári Petőfi Sándor Általános Iskola
Különösen izgalmas téma a gyerekek körében a csillagászat, az űrkutatás, a bolygók megismerése. Lelkesen mesélték, ki mit tud ezekről a dolgokról. Ezek után tereltem a beszélgetést a témánk felé. Komolyan elgondolkoztak azon, milyen célokat jelöljenek meg a következő hónapokra. Mi június elejét jelöltük meg határidőnek. Nem mindenki osztotta meg másokkal a célkitűzését. Tiszteletben tartottuk ezt is. Kitettük az űrhajót, űrhajósokkal együtt a terem falára, hogy mindig emlékeztessen bennünket céljainkra, feladatainkra.
A gyerekek elképzelték milyen lehet szuperhősnek lenni, s mi az a szupererő, amit birtokolni szeretnének. Ezt követően lerajzolták magukat szuperhősként, s leírták milyen szupererővel segítenének az embereknek. Az elkészült munkákat egy könyvecskében gyűjtöttük össze. https://read.bookcreator.com/XyhXoVWxq5UMqzxLaDS4i4gsNVB2/QqNmLzacRgKSvPDJjx4Jrw
A gyerekek elképzelték milyen lehet szuperhősnek lenni, s mi az a szupererő, amit birtokolni szeretnének. Ezt követően lerajzolták magukat szuperhősként, s leírták milyen szupererővel segítenének az embereknek. Az elkészült munkákat egy könyvecskében gyűjtöttük össze. https://read.bookcreator.com/XyhXoVWxq5UMqzxLaDS4i4gsNVB2/QqNmLzacRgKSvPDJjx4Jrw
A gyerekek elképzelték milyen lehet szuperhősnek lenni, s mi az a szupererő, amit birtokolni szeretnének. Ezt követően lerajzolták magukat szuperhősként, s leírták milyen szupererővel segítenének az embereknek. Az elkészült munkákat egy könyvecskében gyűjtöttük össze. https://read.bookcreator.com/XyhXoVWxq5UMqzxLaDS4i4gsNVB2/QqNmLzacRgKSvPDJjx4Jrw
A gyerekek elképzelték milyen lehet szuperhősnek lenni, s mi az a szupererő, amit birtokolni szeretnének. Ezt követően lerajzolták magukat szuperhősként, s leírták milyen szupererővel segítenének az embereknek. Az elkészült munkákat egy könyvecskében gyűjtöttük össze. https://read.bookcreator.com/XyhXoVWxq5UMqzxLaDS4i4gsNVB2/QqNmLzacRgKSvPDJjx4Jrw
Bárczi Gusztáv Ált. Isk., Szakiskola , Készségfejlesztő Iskola és EGYMI
A távolabbi célok megfogalmazása sokkal könnyebb volt, mint a közeli célkitűzés. A pingvines videó nagyon tetszett a gyerekeknek, szívesen színezték saját példányukat. Volt aki szivárvány színűre készítette.