Az osztályunk életében meglévő helyzetekre írtak a gyerekek sms-eket.
Az optimizmus gyakorlása






Nem volt könnyű elkezdeni a témát a gyerekekkel, mivel nem ismerték a szavak (optimista, pesszimista) jelentését. Miután megbeszéltük őket, a szavakat értették, de nem tudták megfogalmazni gondolataikat, amikor a különböző helyzetek optimista vagy pesszimista megközelítését tárgyaltuk. Kicsik még, a 2. osztály elején vannak, nem egyszerű ez nekik. Feladatnak az optimista sms-t választottam, csoportmunkában. De ez sem volt könny. Átgondolva a korukat, a tudásukat, arra jutottam, hogy 4 osztálytársuknak írjunk különböző témában optimista sms-t közösen, én felírom a táblára, és válasszanak, melyik tetszik nekik és írják le a kapott mobiltelefonjukba. Ez a feladat már sikeresnek bizonyult és jó kedvvel díszítettük ki az sms falunkat emotikonokkal.

Székács József Evangélikus Óvoda, Általános Iskola és Gimnázium
Az tablóval igyekszünk kifejezni, hogy mi egy igazán boldog osztály vagyunk.
Ezt mások is megerősítik. Örülünk neki.