Pozitív gondolatokat kerestek a gyerekek, megbeszéltük, miért jó az, ha a negatív gondolatokat elhagyva poziívan gondolkodunk. Kinek mire van szüksége?

Papi Kölcsey Ferenc Általános Iskola Aranyosapáti Tagiskolája
Pozitív gondolatokat kerestek a gyerekek, megbeszéltük, miért jó az, ha a negatív gondolatokat elhagyva poziívan gondolkodunk. Kinek mire van szüksége?
Kölcsey Ferenc Főgimnázium ,29-es számú Napközi Otthonos Tagóvoda
Az optimista témakör keretén belül a gyerekek ez alkalommal az ” optimista tükör” segítségével elmondhatták saját erősségüket, pozitív tulajdonságaikat, illetve a varázsgömbbe lerajzolták mindazt a számukra fontos dolgot vagy eseményt, aminek megvalósulásában reménykednek.
A téma lezárásaként részt vettek egy interaktív bábjáték bemutatásán, mely lehetővé tette számukra az optimista életszemléletről való beszélgetést.
Szomorú Szilárd és Boldog Blanka után Tódi törpe jött el vendégségbe hozzánk. A gyerekek örömmel készítették el saját varázs-szemüvegüket és mondogatták a mondókát: ” Van nekem egy szemüvegem…”. Beszélgettünk arról, hogy mi mit látunk szépnek a világban. Tódi törpe háza mindenkinek nagyon tetszett, szívesen színezgették. Néhány nap múlva Tükörjátékot játszottunk . A dalok közül a Boldog vagyok, Van nekem egy álmom és a Napindító dalok kedveltek a csoportunkban, gyakran énekeljük ezeket.
Pálmonostorai Gárdonyi Géza Általános Iskola
A diákok szöveges üzenetben írtak egymásnak pozitív, optimista nézőpontokat egy másik diák félelmeire, negatív, pesszimista hozzáállására. Az üzeneteket sms helyett, az osztály közös messenger beszélgetésébe küldték el a diákok.
Mezőpetri Napközi Programú Óvoda
Mivel a csoport általában nagyon vidám szokott lenni, ezért első dolgunk az volt, hogy egy vidám hangulatjelet kiszíneztünk, majd leültünk a meseszőnyegre és az óvó néni elmesélte a hónap meséjét. A gyerekek nagyon élvezték, majd nagy örömmel készítették el Tódi Törpe varázsszemüvegét és jobbnál jobb dolgokat soroltak fel, hogy milyennek is látják a világot a szemüvegbe nézve.