
Az optimizmus gyakorlása


Rózsai Tivadar Református Általános Iskola és Óvoda
Ez a dal a kedvencünk szeptember óta. Nagyon tetszett az óra az osztálynak. De nem csak Boldogság órán hallgatjuk!
Kőbányai Szervátiusz Jenő Általános Iskola
Az őszi szünet előtti utolsó nap a boldogságóra jegyében telt. Volt csoport és páros munka, és dolgoztak önállóan is a gyerekek. Jó volt látni, hogy mennyire rugalmasak, és milyen könnyen váltanak nézőpontot, vagy adnak tanácsot egymásnak. Sokan saját életükből is tudtak konkrét példát mondani a témához. Ezzel még érthetőbbé téve a lényeget mások számára. Az óra végén mindenki elkészítette saját varázstükrét.
Elkészítettük a mi nagyítónkat! Hogyan is látjuk a nagyítónk által a világot!
Huszka Hermina Általános Iskola
Szia Kati!
Hallottam, hogy nem sikerült a matek dolgozatod jól. Ha gondolod én el tudom neked magyarázni és akkor biztos, hogy jobban fog majd sikerülni.
Szia Dani!
Sajnálom, hogy elpusztult a cicád, mert tudom, nagyon szeretted. A következő cicád is nagyon kedves lesz én tudom, hogy nehéz lesz az új cicát közel engedned magadhoz de te képes leszel rá.
Papi Kölcsey Ferenc Általános Iskola Aranyosapáti Tagiskolája
Pozitív gondolatokat kerestek a gyerekek, megbeszéltük, miért jó az, ha a negatív gondolatokat elhagyva poziívan gondolkodunk. Kinek mire van szüksége?
Kölcsey Ferenc Főgimnázium ,29-es számú Napközi Otthonos Tagóvoda
Az optimista témakör keretén belül a gyerekek ez alkalommal az ” optimista tükör” segítségével elmondhatták saját erősségüket, pozitív tulajdonságaikat, illetve a varázsgömbbe lerajzolták mindazt a számukra fontos dolgot vagy eseményt, aminek megvalósulásában reménykednek.
A téma lezárásaként részt vettek egy interaktív bábjáték bemutatásán, mely lehetővé tette számukra az optimista életszemléletről való beszélgetést.