Optimális autó mosó játék
Az optimizmus gyakorlása
A gyerekekkel az optimizmusról és a pesszimizmusról beszélgettünk, „példával” szemléltetve a táblán. Példákat mondtunk, idézeteket olvastunk, történeteket meséltek. Az óra második felében elkészítették a saját optimista kártyájukat.
A Boldogságórát mindig két csoportban tartom meg eltérő időpontban: 5. és 6. osztály.
A gyerekekkel az optimizmusról és a pesszimizmusról beszélgettünk, „példával” szemléltetve a táblán. Példákat mondtunk, idézeteket olvastunk, történeteket meséltek. Az óra második felében elkészítették a saját optimista kártyájukat.
A Boldogságórát mindig két csoportban tartom meg eltérő időpontban: 5. és 6. osztály.
A gyerekekkel az optimizmusról és a pesszimizmusról beszélgettünk, „példával” szemléltetve a táblán. Példákat mondtunk, idézeteket olvastunk, történeteket meséltek. Az óra második felében elkészítették a saját optimista kártyájukat.
A Boldogságórát mindig két csoportban tartom meg eltérő időpontban: 5. és 6. osztály.
Ötödikes osztályommal arról beszéltünk, hogy hogyan lehetünk optimisták, miért fontos ez az életben. Élvezték az órát és hasznosnak találták a témát.
A Katica kiscsoport életébe sok a móka és kacagás, de sajnos sokszor még az elválás nehézségeivel is küzdünk, így próbáltunk erre építkezni. Boldog Dóra érkezett a csoportba, aki egy mese keretein belül elmesélte életét és hogy mennyire szép minden, ha így nézzük az életet. Találkozott közben a búslakodó, orrát lógató Morgó kutyussal, aki minden rossznak látott az életben, de szerencsére Boldog Dóra adott neki egy varázsszemüveget, amit felvéve megszépült a világ körülötte, és pesszimizmusát hátrahagyva optimista kutyussá változott. Ekkor a gyerekekhez fordult, van e itt olyan , akinek szüksége lenne egy varázstárgyra, amivel minden szebbé varázsolódna, akik elmesélték, igen, vannak köztünk, akik néha búslakodnak, így itthagyott nekünk egy varázspálcát, amivel egymás kedvét tehetjük szebbé. Boldog Dóra a polcon kapott állandó helyet a csoportban, majd a gyerekek az alap érzelmeket gyakorolva egy mosolygós és egy szomorú arc közül kiválaszthatták, most hogy érzik magukat és megfogalmazhatták miért boldogok vagy szomorúak. Szerencsére mindenki a boldog arcot választotta, így mosolygósan mentünk játszani az udvarra. 🙂
Szegedi Fekete István Általános Iskola
A gyerekek nagy örömmel és lelkesedéssel készítették a montázsokat.
Szegedi Fekete István Általános Iskola
A gyerekek nagy örömmel és lelkesedéssel készítették a montázsokat.