Optimista varázsszemüvegben szebbnek, jobbnak látom a világot!

optimista-gyerekek.jpg

A gyerekek megismerkedtek az optimizmus gyakorlásával. A tevékenységet a hála zenéjével kezdtem, mellyel a gyerekek ráhangolódtak a boldogságóra tevékenységre. Ilyenkor előkerült a csoport plüss hálaszíve is, melyet megölelhettek. A mesét követően beszélgettünk az optimista szó jelentéséről, a mesében szereplő sün érzéseiről és a mesebeli varázsszemüveg hatásáról. A gyerekek megtanulták Tódi törpe Szebben látó mondókáját, majd egy varázsszemüvegbe nézve elmondhatták az életükben lévő szép és jó dolgokat. Készítettünk egy varázsszemüveget vegyes technikával, amelybe mindenki belerajzolhatta a számára fontos örömteli, jó dolgokat. Miután a gyerekek elkészítették önarcképüket, a szemüvegeket ráragaszthatták. Az elkészült alkotásokat közösen megcsodáltuk, beszélgettünk róla.
Játékosan utánozhattak különböző érzelmeket, arcot ábrázoló emotikonok segítségével. A Pozitív gyerek vagyok című zenét nagyon megszerették a gyerekek, gyakran hallgattuk, énekeltük.
A tevékenységek után felhelyeztük a boldogság várának második lépcsőfokára az optimizmus logóját.

Képek