A hetedikes lányok kezdeményezésével az iskola udvarán egy flashmob keretében ünnepeltük az optimizmust.
Az optimizmus gyakorlása
Az optimista és pesszimista személyek pozitív és negatív tulajdonságait egy-egy gondoltatérképen gyűjtötték össze a gyerekek. Ezután állast foglaltak, hogy rájuk mely tulajdonságok a jellemzőek, és az esetleges pesszimista hozzáállást, hogyan tudnák optimistára változtatni.
Optimista október az 1. c osztályban nagyon jelen volt, hiszen próbáltak a gyerekek mindenhez pozitívan állni. Jókedvünk volt, tanultunk, sportoltunk, énekeltünk , táncoltunk.
Szilvike néni!
Tildy Zoltán Általános Iskola és AMI Szeghalom
Optimista október az 1. c osztályban nagyon jelen volt, hiszen próbáltak a gyerekek mindenhez pozitívan állni. Jókedvünk volt, tanultunk, sportoltunk, énekeltünk , táncoltunk.
Szilvike néni!
Tildy Zoltán Általános Iskola és AMI Szeghalom
Optimista október az 1. c osztályban nagyon jelen volt, hiszen próbáltak a gyerekek mindenhez pozitívan állni. Jókedvünk volt, tanultunk, sportoltunk, énekeltünk , táncoltunk.
Szilvike néni!
Tildy Zoltán Általános Iskola és AMI Szeghalom
Optimista október az 1. c osztályban nagyon jelen volt, hiszen próbáltak a gyerekek mindenhez pozitívan állni. Jókedvünk volt, tanultunk, sportoltunk, énekeltünk , táncoltunk.
Szilvike néni!
Tildy Zoltán Általános Iskola és AMI Szeghalom
Optimista október az 1. c osztályban nagyon jelen volt, hiszen próbáltak a gyerekek mindenhez pozitívan állni. Jókedvünk volt, tanultunk, sportoltunk, énekeltünk , táncoltunk.
Szilvike néni!
Tildy Zoltán Általános Iskola és AMI Szeghalom
A csoportunkba járó gyerekek nagyon szeretik a festést, ezért úgy gondoltuk, hogy a legkedvesebb tevékenységükkel, a tenyérfestéssel kivitelezzük a havi feladatot. A csoport fáján mindenki tenyere szerepel, és jelképezi a mosolygós, jó kedélyű gyerekeket.
Az óra első felében beszélgettünk az optimizmus és a pesszimizmus fogalmáról. Továbbiakban arról, hogy kinek milyen napja van. Arról is beszéltünk, hogy mi teszi őket szomorúvá és mi vidítja fel egy-egy napjukat. A gyerekek alapvetően vidámak és fogékonyak a jókedvre – és ez jó.
Aztán arról beszélgettünk, hogy a pozitív életszemlélet, a jókedv és az optimizmus miben segítheti az ember életét. Majd rátértünk a fő témánkra: ki milyennek képzeli el önmagát felnőttként, ha minden jól alakul és minden terve valóra válik. Egy lapot cikkekre osztva le kellett rajzolni a saját életüket 20-30 év múlva. Öröm volt látni, hallgatni, hogy többen családot, társat szeretnének maguk köré. Persze ehhez kényelmes, nagy ház és egy autó is kellene, a többség ezt is szeretné.
A Csólyospálosi Általános Iskola tanulói október hónapban készítettek egy közös táncot, melyhez 3.osztályos csoportommal is csatlakoztunk. A gyerekek nagyon élvezték, hogy mindenki táncolhatott.