Ami most velünk történik, az már nem apró öröm, hanem óriási. Bemutattam az osztályomat a NLCafe pályázatán, bekerültünk több száz közül a legjobb tízbe. Szavazás dönti el, ki lesz az ország kedvenc osztálya. Kérlek, segítsetek nekünk ebben! Holnap indul a szavazás, megírom a módját. Feltöltöm azt a híradót, amikor a szerkesztőnő nálunk járt, hogy megismerkedhessen velünk.
Apró örömök élvezete


Pápai Erkel Ferenc Ének-Zenei Általános Iskola
„Ne várj nagy dolgot életedbe, Kis hópelyhek az örömök, Szitáló, halk szirom-csodák. ” /Reményik Sándor/
Tompa Mihály Alapiskola -Rimaszombat
Annyi minden van, amiért érdemes élni! Ha jobban kinyitjuk a szemünket, és hajlandóak vagyunk felülemelkedni a pillanatnyi sérelmeinken, észrevehetjük, hogy mennyi csodálatos dologgal találkozunk nap, mint nap.
Sajnos hajlamosak vagyunk folyamatosan valami nagy csodára várni, pedig az élet nem csodákból, hanem apró örömökből áll.
Bogyó és Babócáék így képzelik el szigeteiket…..
Jászai Mari Általános Iskola Gárdonyi Géza Általános Iskolája Kerékteleki Bársonyos Telephely
Januárban célul tűztük ki a közös mozi látogatást! Ma végre ez a célunk is megvalósult. Nálunk ez nem kis teljesítmény, hiszen mozi 30 km-re van. Polgári járattal utazunk 15-en. Igazán nagy kaland volt. Mindenki jól érezte magát.Ez nagy öröm!
Szabadszállási Petőfi Sándor Általános Iskola
Bevezető rész: Hangulati előkészítés- kellemes zene meghallgatása, illatgyertya meggyújtása.
Bevezető beszélgetés- Eddig tartott boldogságórák témáinak átismétlése.
1. Hála.
2. Optimizmus.
3. Társas kapcsolatok.
4. Jó cselekedetek.
5. Célok.
6. A megküzdés.
Beszéltünk arról milyen jó a barátommal, a családommal lenni, vagy valaki olyannal akit szeretünk. Ilyenkor mit érzünk? Örömet , boldogságot.
Ha valami jót cselekszünk, segítünk anyának, vagy valakinek akinek szüksége van rá. – Mit érzünk? (Boldogok vagyunk, örülünk.)- utalás az előző témára.
Ha van valamilyen célunk, és azt elérjük – Mit érzünk? ( Örömet boldogságot.)- utalás az előző témára.
Fő rész: A mai órán az örömről beszélünk. Amiről eddig beszéltünk az mind örömet okoz. Soroljunk fel dolgokat amik még örömet okoznak. Felsorolás a gyerekek által. Ilyenkor úgy érezzük a nap is süt felettünk.
Melyik dolog melyik érzékszervünkre hat?
Mi az ami szemünknek jó?
Mi az aminek jó az íze?
Mi az ami a fülünknek kellemes?
Milyenek a jó illatok?
Minek jó a tapintása? Mi az amit szeretünk megérinteni, simogatni?
A megbeszéltek után feladatlap megoldása. ( Az érzékszervekhez olyan képet rajzolni, ami nekik örömet okoz a megbeszéltek alapján.) Differenciált feladat: a kicsik színezzék ki azokat amik, nekik örömet okoznak. A nagyobbak feladatlap- elolvasni a kifejezéseket, cselekedeteket. Nap szimbólum rajzolása, ami örömet , boldogságot okoz. (Ha van még idő, Öröm-köröm kitöltése.)
Befejezés: Kellemes élménnyel való lezárás, levezető zenehallgatás. Jutalomsütemény elfogyasztása.