Bélapátfalvai Petőfi Sándor Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola



Ahogy hónapról-hónapra újabb lépcsőfokot töltünk ki,úgy kovácsolódik össze egyre jobban a csapat.

Örömke sziluettje, az egyik gyermek a csoportból. Jó volt nézni, hogy töltik ki tartalommal,a körberajzolt figurát. A képeket kiszínezték, felragasztották a papírra,és odahúzták amelyik érzékszervvel tapasztaljuk.


Papi Kölcsey Ferenc Általános Iskola Aranyosapáti Tagiskola
Március az apró örömök élvezetének hava
A Boldogságprogram e havában, az apró örömök tudatos megélését tűztük ki célul. A gyerekek rajzokkal fejezték ki,hogy mi okoz számukra örömöt.

Papi Kölcsey Ferenc Általános Iskola Aranyosapáti Tagiskolája
Arról beszélgettünk,hogy mi teszi boldoggá a gyerekeket.Az érzékszerveinkkel melyeket érzékelhetjük.


Székács József Evangélikus Óvoda, Általános Iskola és Gimnázium
Amióta kitavaszodott élvezzük a napfürdőt, a madárdalt, a virágok illatát, a virágba borult fákat. Mindennap örömködünk. A tantermünk fényárban úszik. Ezt a boldogságórát öleléssel kezdtük, érintéssel okoztunk jóleső érzést, örömöt. Majd következett a súgós játék, amikor mindenki a padtársának súgott valami megerősítő, boldogító üzenetet. Megfogalmaztuk, hogy miért fontos az öröm, hol csapódik le, és mely radarokkal fogjuk fel a forrásból azokat az ingereket, melyek örömöt okoznak. Így jutottunk el az érzékszervekig. S elkészítettük az örömvirágot, melynek minden egyes szirma valamely érzékszerv. Lerajzolták a gyerekek mindazokat az apró örömöket, melyeket az egyes érzékszerveiken keresztül fognak fel. Engem minden nap öröm fog el, ha látom őket, ha közöttük lehetek. S ezt felfogom a fülemmel, szememmel, tapintásommal és természetesen a SZÍVEMMEL.


Győri Váci Mihály Általános Iskola
A gyerekekkel azokról az apró örömökről beszélgettünk, amik a mindennapok folyamán érnek minket. Utána lerajzolták, hogy szerintük hogyan nézne ki egy olyan sziget, ahol sok – soly ilyen öröm érné őket.