Ma van a Boldogság világnapja, együtt ünnepeltük volna programokkal a suliban. Ehelyett a mai házi feladat az, hogy tegyetek valami jót! Segítsetek anyának, apának, tesónak, játsszatok, hallgassatok olyan zenét, amit szerettek, legyetek türelmesek! Csináljatok otthon valami olyat, amitől mindenki egy kicsit jobban érzi magát! Legyetek olyan kreatívak,mint szoktatok! Maradjatok otthon!
Apró örömök élvezete
Báthory István Általános Iskola
Talán mi voltunk az utolsók akik- ebben a kialakult nehéz helyzetben- még megtekinthették a Petőfi Színházban Oberfrank Pál Radnóti Miklósról szóló szenzációs előadását. Nyolcadikos tanulóink teljes létszámmal vettek részt az előadáson, és maradandó emlékekkel és élményekkel gazdagodhattak.
Báthory István Általános Iskola
A felső tagozatos gyerekek számára kiírt pályázatunk a nyolcadikos gyerekeket és meglepő módon a kollégákat is megihlette. Nagy örömmel olvastuk a beérkezett alkotásokat.
Báthory István Általános Iskola
Felső tagozatos diákjainknak versíró pályázatot hirdettünk, sok szép alkotás született!
Báthory István Általános Iskola
A rajzpályázat újabb gyönyörű alkotásai!
Báthory István Általános Iskola
Idén a Boldogság Világnapja alkalmából témaheteket terveztünk az iskolában. Sajnos az élet közbeszólt, felülírta a terveinket. Szerencsére néhány előzetes feladatot is kiadtunk a gyerekeknek, így büszkék lehetünk a megvalósult munkákra.
Március 15. napjához közeledve mi más címet választhattunk volna az örömök élvezetéhez, mint „Örülök, hogy magyar vagyok”. S ez így is van. Büszkék vagyunk a magyarságunkra, Magyarországra, a nagy elődökre, a hőseinkre, akik életükkel és halálukkal példát állítottak elénk. Megbecsüljük őket, és hálásak vagyunk mindazért, amit tettek. Szeretjük a történelmet.
Feri bácsival már rajzórán elkezdték a gyerekek az 1848-49-re vonatkozó rajzokat, azután folytattuk magyarórán is. Kiegészítettük a téma szerint némi apró-cseprő örömmel is, de lévén március 13-a, és mindenki a koronavírus bűvöletében a lehető legnagyobb bizonytalanságban hallgatta az iskolarádión át az 5. osztályos tanulók műsorát, miközben sejtettük, hogy aznap vagyunk utoljára az iskolában, mert március 16-án már üres tantermet hagytunk magunk után… szóval az örömök élvezetét elnyomta a koronavírus. A gyerekek szó nélkül mosták kezeiket igen sűrűn, komolyan vettük a világméretű járványt.
Az apró örömöknél legtöbben a családi békét és nyugalmat tartották fontosnak, ez is mutatja, hogy sok gyermeknek irigylésre méltó szülei vannak. Ez nekünk pedagógusoknak is örömöt jelent, nem is aprót.
Szandaszőlősi Általános Iskola és AMI
Az iskolánk bezárása miatt lehetetlennek bizonyult, hogy ebben a hónapban feltölthessek bármit.
Ma mégis megérkezett az alapanyag.
A távoktatás keretein belül ma rajz órára a feladat az volt, hogy rajzoljanak aranyeső bokrot a szabadban. Lehetőség volt, nem kértem a produktumot, nem akartam számonkérni, hogy mi készül el. Tudtam, hogy lesznek olyan tanulók, akik nem készítik el, mert nem szeretnek rajzolni.
Ma reggel mégis az első üzenetem egy anyukától jött, aki csatolt egy rajzot egy olyan fiútól, aki bizony nem a rajzot kedvelők táborát gazdagítja. Megkönnyeztem, mert tudtam, hogy nekem akart kedveskedni ezzel. Mert tudta, hogy én örülni fogok a kész munkának, főleg tőle. Mert érezte, hogy most is szeretem őt/őket, innen a távolból. Mert tudta, hogy ezzel segíthet.
És később jött a többi kép is. Maguktól. Szeretetből. Örömből.
Azt gondolom, megérdemlik, hogy ez a hónap az ő helytállásukról szóljon.
Köszönöm 2.c, köszönöm gyerekek.
Szandaszőlősi Általános Iskola és AMI
Az iskolánk bezárása miatt lehetetlennek bizonyult, hogy ebben a hónapban feltölthessek bármit.
Ma mégis megérkezett az alapanyag.
A távoktatás keretein belül ma rajz órára a feladat az volt, hogy rajzoljanak aranyeső bokrot a szabadban. Lehetőség volt, nem kértem a produktumot, nem akartam számonkérni, hogy mi készül el. Tudtam, hogy lesznek olyan tanulók, akik nem készítik el, mert nem szeretnek rajzolni.
Ma reggel mégis az első üzenetem egy anyukától jött, aki csatolt egy rajzot egy olyan fiútól, aki bizony nem a rajzot kedvelők táborát gazdagítja. Megkönnyeztem, mert tudtam, hogy nekem akart kedveskedni ezzel. Mert tudta, hogy én örülni fogok a kész munkának, főleg tőle. Mert érezte, hogy most is szeretem őt/őket, innen a távolból. Mert tudta, hogy ezzel segíthet.
És később jött a többi kép is. Maguktól. Szeretetből. Örömből.
Azt gondolom, megérdemlik, hogy ez a hónap az ő helytállásukról szóljon.
Köszönöm 2.c, köszönöm gyerekek.