A hosszú , kényszerú szünet után végre megint együtta feketerigó csoport. Igy tudtuk folytatni a boldogság programunkat az apró örömök témakőrrel.
A hetet mint mindig a mesével kezdtük, miután relaxáltunk és táncoltunk a zenénkre. A gyerekek nagyon jól megértettéka mese lényegét, mik is azok a mindennapi boldogság percek a mindennapjaikban.Mi van a kendő alatt, játékkal zártuk le a foglalkozást.
A kovetkező napon három csoportban rajzoltonk le egy-egy gyereket, majd kiszineztük , végül képek segitségével beszélgettünk az élvezeti örömökről, majd kiszineztük és felragasztottuk a jeleket a Boldogság várunk hetedik lépcsőfokára.
A z egész hetünket végig kisérte az érzékszerveink járék, amit szivesen játszottak a gyerekek a szabad játékidőben is
Apró örömök élvezete
Plakát készítése arról, hogy mi okozott örömet az utóbbi időben. Közös beszélgetés, kitalálni, melyiket ki írhatta.
Hatos Ferenc Általános Iskola és AMI
1. APRÓ ÖRÖMÖK MINDEN ÉVSZAKBAN S EGÉSZ ÉVBEN.
2. MEGERŐSÍTÉSEK A „POZITÍV GYEREK VAGYOK” KÁRTYÁKKAL.
3.APRÓ ÖRÖMÖK SZIGETÉNEK VIRÁGAI.
4. VIRÁGOK MEGTERVEZÉSE ÉS MEGALKOTÁSA.
Gyulai Implom József Általános Iskola
Rendhagyó Boldogságóra keretében sétálni indultunk csodaszép városunkban, Gyulán. Az előre megtervezett, csoportokban és párban végrehajtott feladatokkal, és kis közös jutalmakkal fűszerezett mini túrán (kb. 7-8 km) mindenki jól érezte magát, még az időjárás is észrevette végre, hogy nyár van. Minden az apró szépségek és örömök élvezetéről szól ezen a SULI_BULI napon.
Nyíregyházi Móra Ferenc Álatlános Iskola Petőfi Sándor Tagintézménye
Apró örömök az életben
A távoktatás keretében a gyerekeknek hangokkal és állatokkal illusztrált videót készítettem a Vityilló c. meséhez.
Báthory István Általános Iskola
Maradj az iskolában, majd mi megyünk!” programukat hozták el iskolánkba a színház művészei. A színház vezetése és maroknyi csapata műsorukkal, a népdalok, népmesék és a klasszikus irodalom világába kalauzolta el a diákokat.
Köszönjük!
A hónap témáját, mint mindig, a foglalkozást kezdő énekkel indítottuk. Örömke elkészítése nagyon tetszett a gyerekeknek, vidáman rajzoltuk körbe az egyik kisfiút. Ők maguk szerették volna megrajzolni a különböző érzékszervekhez tartozó tárgyakat. Ez a feladat a mesével együtt segített megértetni a gyerekekkel, hogy érzékszerveink által mennyi apró öröm éri az embereket. Fontos, hogy már gyerekkorban tudatosítsuk , hogy mindezek mennyi élményt, szépséget adnak nap mint nap. A tapintásos játékot már többször játszottuk, szeretik a gyerekek. Pozitívum volt, hogy a későbbiekben maguktól is játszották a játékot.
A hónap témáját, mint mindig, a foglalkozást kezdő énekkel indítottuk. Örömke elkészítése nagyon tetszett a gyerekeknek, vidáman rajzoltuk körbe az egyik kisfiút. Ők maguk szerették volna megrajzolni a különböző érzékszervekhez tartozó tárgyakat. Ez a feladat a mesével együtt segített megértetni a gyerekekkel, hogy érzékszerveink által mennyi apró öröm éri az embereket. Fontos, hogy már gyerekkorban tudatosítsuk , hogy mindezek mennyi élményt, szépséget adnak nap mint nap. A tapintásos játékot már többször játszottuk, szeretik a gyerekek. Pozitívum volt, hogy a későbbiekben maguktól is játszották a játékot.
A mindennapi örömök boldoggá teszik a gyerekek és az őket körülvevő felnőttek életét. A napi közös játékok során a társak, a vicces helyzetek okozzák a boldog perceket.