Rákócziné Gyuradinovics Ildikó
A hála gyakorlása
Boldogságfokozó hála
Nagyon örült az osztály és én is, hogy végre szeptemberben a hosszú távollét után újra találkoztunk. Igaz nem lehet ölelkezni és sok minden megváltozott, de azért jó együtt. Őszintén elbeszélgettünk arról, hogy ki miért hálás. Hála levélre ráírtuk hálánk forrásait és egy plakátot készítettünk, ami a termünk falát díszíti. Minden napért hálásak vagyunk.
„Hála a szép őszért” címet adtuk közös munkánknak, amely több értelmezést is magában foglal.
Mi kettőt emeltünk ki, melyekről azt gondoljuk, hogy most számunkra a legfontosabbak:
1. Hálásak vagyunk, hogy ősszel újra jöhettünk iskolába, együtt tanulhatunk, együtt tudunk játszani társainkkal.
2. Hálásak vagyunk a napsütéses időjárásért, ami ezt az őszt jellemezte. Sokat lehettünk így a természetben, délutánonként örültünk, hogy együtt tölthettük szabadidőnket az iskola udvarán.
Papi Kölcsey Ferenc Általános Iskola Aranyosapáti Tagiskolája
Kinek és miért lehetünk hálásak? Beszélgettünk a gyerekekkel, majd le is írták gondolataikat.
Szerencsi Szakképzési Centrum Sátoraljaújhelyi Kossuth Lajos Gimnáziuma, S
Megbeszéltük, hogy miért fontos a hála érzése, majd miután mindenki hozzászólt a témához, a kiosztott szivecskékre ráírták, hogy miért a leghálásabbak. Ezeket feltűztük egy táblára és kitettük az osztályterembe.
Szerencsi Szakképzési Centrum Sátoraljaújhelyi Kossuth Lajos Gimnáziuma, S
Megbeszéltük, hogy miért fontos a hála érzése, majd miután mindenki hozzászólt a témához, a kiosztott szivecskékre ráírták, hogy miért a leghálásabbak. Ezeket feltűztük egy táblára és kitettük az osztályterembe.
Gyöngyösi Kálváriaparti Sport -és Általános Iskola
Az osztályom HÁLAKÁRTYÁT készített. Nagy örömmel tették.
A gyerekek feladata az volt, hogy rajzolják le miért lehettek hálásak a nyári szünet alatt.
A gyerekek feladatai közé tartozott egy történet megírása.A tanulásban akadályozott gyerekek számára ez nehéz feladatnak bizonyult.Nekünk így sikerült…