Hogyan hat a boldogságóra az osztályközösségre?

Névtelen terv (3)

Vegyél részt az év egyik legfontosabb kutatásában!

A Károli Gáspár Református Egyetem és az ELTE PPK nagyszabású kutatást folytat, amelyhez elengedhetetlen a boldogságórás pedagógusok segítsége.

A vizsgálat arról szeretne tudományos adatokhoz jutni, hogy a boldogságórák nemcsak a tanulók személyiségére és lelki egészségére hatnak pozitívan, hanem a programban résztvevő osztályközösségek is érettebb, jobb légkörű és hatékonyabban működő szociális közeggé válnak. Ehhez a boldogságórás osztályok tanulóinak (8-20 év közöttiek) egy egylapos, kétoldalas kérdőívet kell a tanév elején (lehetőleg szeptemberben) és a tanév végén kitölteniük.

A kutatás minden szempontból megfelel az adatvédelmi szabályoknak, ezzel kapcsolatban minden fontos tudnivalót megtaláltok a kiküldött hírlevélben.

A kutatás sikerességéhez elengedhetetlenül fontos az osztályokat ismerő és boldogságórákat tartó pedagógusok együttműködése.

Nagyon köszönjük, hogy részt vesztek a kutatásban!