A pedagógusokra is pozitív hatással van a Boldogságóra program

Boldogságóra

Június 30-ig lehet pályázni – most már 4. éve – a Boldog Óvoda és Boldog Iskola címre Magyarországon és a határon túlon is. A programba ma már több mint 1000 oktatási intézmény kapcsolódott be, így több mint 100 000 gyermeket érint. A Boldogságóra program fókuszában az áll, hogy hogyan lehet a negatív gondolkodásmódon változtatni és a tanulásban egy optimista hozzáállást kialakítani a diákok körében.

A program megálmodója Bagdi Bella, fővédnöke Prof. Dr. Bagdy Emőke és Prof. Dr. Oláh Attila, az ELTE Pozitív Pszichológia Kutatócsoportjának vezetője.

A Boldogságóra programban résztvevő pedagógusok komoly eredményről számolnak be a saját mentálhigiénés állapotukkal kapcsolatban is. A boldogságórát tartó pedagógusokra is jótékony hatással van a program, kiegyensúlyozottabbak, javul a stressztűrő képességük és összességében boldogabbak.

„A Boldogságórák pozitív légkörében létrejön a bizalom, szeretet és flow szinkronizált mentális állapota, melyben a tudást közvetítő pedagógus és a befogadó tanuló között az információáramlás sokkal hatékonyabb és eredményesebb folyamata zajlik.” nyilatkozta Bagdi Bella, a Jobb Veled a Világ alapítvány elnöke.

A pedagógusnap tiszteletére június 1-jén, szombaton adja át a Jobb Veled a Világ Alapítvány a Boldogság Rajzpályázat győzteseinek és pedagógusainak a munkájukat elismerő oklevelet. (A győztes rajzok megtekinthetők Budapesten, a Kőrösi Csoma Sándor Kőbányai Kulturális Központ aulájában.

A rajzok itt is megtekinthetőek: Kattints ide a rajzpályázat alkotásaiért!