Szeretetgombóc

910-kg-szeretetgomboc-2.jpg

Boldogságfitnesszel kezdtük ezt a boldogságórát is, majd egy osztott figyelmet igénylő játékban memorizáltuk a megbocsátás szó szinonimáit. Ebből rögtön tudták a gyerekek, hogy a gyöngysorunk nyolcadik gyöngyszeme a megbocsátás lesz. Szeret vagy nem szeret? játékkal összegyűjtöttük azokat a kifejezéseket, amitől jobban érzem magam (pl. meghallgatnak, figyelnek rám, megölelnek, segítenek, rám mosolyognak stb. ). Ügyesen indokoltak is a gyerekek. Beszélgetőkerekünk megpörgetése mindig nagy izgalmakat rejt, a gyerekek őszintén és szívesen mesélnek az általuk megélt érzéseikről. A FORGIVE c. rövid film megnézése után 6 fős csoportokban alkottak történetet. A gyerekek a film alapján kreatív feladatban találták ki mi történhetett a múltban. A FORRÓ SZÉKBE ülve kihangosították a főszereplő gondolatait, min morfondírozhatott az autóban ülve, milyen félelmei lehettek. A SZERETET ROBOT segítségével sokkal könnyebb volt egymástól bocsánatot kérni, igazi szívetmelengető élmény volt nekem és az osztály minden tagjának. Többen is kipróbálták a robot szerepet, néhány könny is megjelent a szemekben. A szorongás oldására és a felszínre törő feszültség levezetésére JÁTÉKIDŐVEL zártuk a foglalkozást. Csoportosító, anagramma és keresztrejtvény nagy kedvencei osztályomnak. A SZERETET GOMBÓC után közösen énekelve, testben és lélekben feltöltődve rendeztük vissza a tantermünket.

Képek