Strandolás

46.-oszt.-1.jpg

A 2020/2021-es tanévben a 4, 6. osztályos értelmileg akadályozott tanulókkal végezzük a boldogságórák feladatait.
Az órát beszélgetéssel kezdtük. Ismertettem a tanulókkal, hogy mit fogunk csinálni a boldogságórákon. Meghallgattuk és feldolgoztuk a „Mese a sündisznóról” című mesét, majd kört alkotva meghallgattuk Bagdi Bella: Szép nap, ölelj most át… kezdetű hála-dalát. A 4 hála területből kiválasztottuk a családot, megbeszéltük, hogy miért hálásak a családtagoknak a gyermekek, majd rajzot készítettek a témában.
Mivel a tanulók között nehezített a kommunikáció, ezért szintén rajzos, színezős formában fejezték ki hálájukat egy-egy osztálytársuk iránt. Egy szívecskét színeztek és adták át az általuk kiválasztott társnak.
Az óra második felében elkészítettük a közös rajzot a legemlékezetesebb nyári pillanatokról, melynek a „Strandolás” címet adtuk. Színezés közben ismét meghallgattuk a hála dalát. Az óra jó hangulatban telt.

Képek