Pozitív legyezők

boldogpozitiv1.jpg

Mivel előző tanévben később csatlakozott a csapat a Boldogságóra foglalkozásokhoz, így mi az utolsó két hónapban a hálával, majd az optimizmussal foglalkozó feladatokat végeztük el. Akkor a diákoknak körbe kellett rajzolniuk a tenyerüket és körbeadva a lapokat, megteltek a tenyerek pozitív tulajdonságokkal. Ebben a tanévben, az optimizmus hónapjában hasonló feladatot végeztünk el a gyerekekkel a pozitívumok feltárása és az optimizmus erősítése érdekében. A legyező feladatot választottuk. A képekről is visszatükröződik, hogy a diákok jókedvűen cserélgetik és írják meg egymás jó tulajdonságokat tartalmazó legyezőit. A végén elolvasták a tulajdonságokat, megbeszéltük és levontuk a következtetéseket. Érdekes volt látni, hogy tizedikre már jobban ismerik egymást a diákok, illetve október hónapban sok közösségépítő esemény volt, mely segítette az összetartás és a csoport alakulását. Véleményem szerint az optimizmus erősítése mellett a feladatnak fontos szerepe van a személyiség fejlesztésében, hiszen a hatékonyabb ön- és társismeret alakulását is segíthetjük vele.

Képek