Optimistává válok

optimizmuis.jpg

Figyelem felkeltése, ráhangolódás az órára
Relaxációs feladat: Rágógumi gyakorlat egy új játékkal kezdjük az órát. Kérlek, képzeljétek el,hogy egy kemény rágót kell megpuhítanunk!
Bagdi Bella –Repülj velem
Az ismert dalunkat kérem énekelni és mozogni rá! Aktivizálás
Internet (You tube:Bagdi Bella-Repülj velem)
A tanulók informálása az óra céljáról.
A mai boldogságórán is sok pozitív dologról fogunk beszélgetni
közlés
Előzetes tanulói ismeretek felelevenítése, ellenőrzése.
Készségfejlesztés
Én egy pozitív, pozitív gyerek vagyok bármikor bármire képes vagyok! Színezzétek kis
Ki gondolja. hogy Ő ilyen? (színező)
beszélgetés, önértékelés
Új ismeret elemzése
1. Kinek mit jelent az a szó hogy OPTIMIZMUS? Kire mondjuk azt , hogy optimista, mi az ellentétje, pesszimista? Húzz egy kártyát! (közös beszélgetés)
2. Kérlek töltsétek ki a keresztrejtvényt!(csoport munka)
3. Hoztam egy mesét nektek, hallgassátok figyelemmel!(tanítói bemutatás)
4. Aki elkészült hunyja be a szemét, helyezze magát kényelembe és gondoljon szép dolgokra! (halkan fog szólni a zene)
szemléltető kártyák
Boldogságóra mf.
A szomorú királykisasszony-mese megbeszélése
You tube:
Bagdi Bella-Jobb veled a világ ki hova tartozik, optimista v pesszimista
Házi feladat
Készítsd el az örök mosoly varásztükrödet!
.Értékelés
Órai munka értékelése
Hogyan éreztétek magatokat az órán. Milyen érzéssel léptek ki az ajtón?

Képek