Optimista szemlélet

Optimista szemlélet

Az optimizmus gyakorlását meditációval kezdtük. A ráhangolódás után felolvastam a történetet a Szomorú királykisasszonyról. Megbeszéltük a mese lényegét, a gyerekek lerajzolták szerintük miért volt szomorú a királylány. Nagyon aranyos rajzok születtek. Közben meghallgattuk a “Jól érzem magam” című dalt. Délután megnéztük közösen a Magyar népmesékből az Aranyszőrű bárányt. A következő foglalkozást szinten rövid meditációval kezdtük, majd az Agymanók két figurájának látás módját hasonlítottuk össze. Ez alapján a munkafüzet “Mi sül ki ebből?” Feladatát megbeszéltük, majd az egyik esemény pozitív kimenetelét le kellett rajzolniuk. Megtanultuk a nyelvtörőt, ezt nagyon élvezték a gyerekek. Harmadik alkalommal az újabb mese szereplőit kellett csoportosítani, a szerint hogy optimista vagy pesszimista a szereplő. Megbeszéltük miért fontos az optimista hozzáállás. Közösen meghallgattuk a “Pozitív gyerek vagyok” című dalt, és a Boldogvárunk második lépcsőjére feltettük az optimizmus jelét.

Képek