Mozaik

74214431_914806838912263_8037922640381345792_n-1.jpg

Az óra elején bevittem egy pohár vizet az osztályba. Megkérdeztem, szerintük meddig van a pohár vízzel. Az osztály 3/4-e azt állította, hogy félig tele van. A többiek szerint félig üres. Ezután megbeszéltük az optimista és a pesszimista szó jelentését. Megkérdeztem, hogy szerintük az optimisták mit feleltek a pohárban lévő víz mennyiségére? Ezután meghallgattuk A pozitív gyerek vagyok című dalt. Zenehallgatás után csukott szemmel, ellazulva elképzelte mindenki, hogy valami, amire nagyon vágyik, sikerült. Néhány percig ebben a sikeres pillanatban ragadtunk. A gyerekek csöndben, behunyt szemmel, mosolyogva rögzítették magukban a képet. Ezután mindenki ábrázolta ezt a sikeres pillanatot egy rajzlapra. A lap hátára 1-2 mondatban leírták, hogy mit értek el. Ezután mindenki körbevágta a rajzát. Az elkészült „mini” alkotásokat egy csomagolópapírra rendeztük. Felragasztottuk, végül feliratoztuk. Nagyon élvezték ezt az órát is. Amikor bejelentettem, hogy boldogságóra lesz, már előre örültek a hírnek. Nagyon szeretjük a boldogságórákat.

Képek