„Meglátom a csodaszépet”

76730695_1003111580040145_5594818536586346496_n.jpg

Az optimizmus téma feldolgozását relaxációs gyakorlattal, Bagdy Bella: Pozitív gyerek vagyok c. dalának meghallgatásával kezdtük. Tódi törpe meséjének története ösztönözte a gyerekeket a varázsszemüveg elkészítésére. (A Varázsszemüveget délután hazavitték és a szüleikkel, testvéreikkel is felpróbáltatták.) A szemüvegen át ki új játékokat, ki szikrázó Napsütést, ki csillogó tükröt látott. A tükör jó lehetőség volt a téma lezárására. Kis tükröt adtam körbe, és akinek kedve volt, mondott egy szépet, jót magáról. A tevékenység végén a varázsszemüveg hatására, a gyermekek cirkuszos játékot kezdeményeztek, ahová a kicsit visszahúzódóbbak is szívesen beálltak. Megbeszélték kik a nézők, ki miben ügyes, milyen szerepet kap. Tornász, varázsló, bohóc. A műsor vezetője az előadás végén kiállt a mikrofonnal, és azt kérdezte. Tetszett az előadás? Kinek mi tetszett a legjobban? Jó érzés volt látni, ahogy megdicsérték egymást. Kezd beérni a gyümölcse annak, ahogy a mindennapokban is ösztönözzük a gyerekeket. Bízzatok magatokban, mert képesek vagytok rá. Ezután már nem volt más hátra, mint felhelyezni a második lépcsőfokra az optimizmus jelét.

Képek