Jó hírem van!

ládikó-1.jpg

A társas kapcsolatok ápolása témát félig az iskolában félig online körülmények között dolgoztuk fel.
A társas kapcsolatok gyakorlására kiváló lehetőség volt , hogy az iskolában ilyenkor szoktunk diákigazgatót választani. A mi osztályunk is jelöltet állított, aki mögé az egész osztály felsorakozott. A gyerekek találták ki a kampány összes elemét, nekem csak koordinálni kellett.Ez volt ám a csapatmunka, ahol még jobban összekovácsolódott a társaság!
Plakátokat ragasztottunk, játékos vetélkedőket szerveztünk az iskola tanulóinak , illetve az iskola életében először megnyitottuk az iskolabüfét! Itt játékpénzzel lehetett vásárolni a diákoknak, melyeket előzetesen a vetélkedők során lehetett összegyűjteni.Természetesen nagy sikert arattunk a szavazáson, ahol a mi jelöltünk lett a diákigazgató!
Sajnos a sok betegség miatt, a november hónap második felét otthon töltöttük, digitális tanítás keretében!
Ebben a formában korlátozottak a lehetőségeink a tanulóinknál. A „Jó hírem van” feladatot mi egy kicsit átformáltuk, így születtek meg a „jó hír ládikák”!
Videós instrukció alapján színes ládikókat hajtogattak a gyerekek vagy fehér papírt díszítettek. Arra kértem őket, hogy ebbe a dobozkába gyűjtsék a jó híreiket, jó kívánságaikat,amiket az iskolában a barátaikkal meg szeretnének osztani. Ha visszatérünk, akkor az lesz a legelső dolog, hogy kibontjuk a ládikókat!

Képek