Csodásnak látom a világot

Csodásnak látom a világot

Az optimizmus tevékenység tervezésénél olyan játékos feladatok tervezésére törekedtem, melyek biztosították a tevékenységbe ágyazott tapasztalatszerzést. Figyelembe vettem a gyermekek fejlettségi szintjét, életkori sajátosságait. Ebbe a témakörbe belehelyeztem a Pedagógiai Programunkban levő mentálhigiénés szemléletmódot, mely kompatibilis volt az optimizmus fogalmával. A Boldogságóra foglalkozást egy mentálhigiénés játékkal kezdeményeztem ( Héterdő játék). Boldog Dórát ismét nagy lelkesedéssel köszöntötték a gyerekek. A Napimádás relaxációt minden gyermek odafigyeléssel végezte. Nagy izgalommal keresték az erdőben Tódor Törpét, nagyon tetszett a gyerekeknek, hogy olyan kicsi. A mesét csendben, figyelmesen hallgatták, s az utána következő kérdésekre megfelelő választ adtak. Minden gyermek kapott a kezébe tükröt, ebben nézhették meg a különböző arckifejezéseiket, melyet le is rajzoltak. Tódor törpe házát is gyönyörűen, kitartóan kiszínezték. Bagdi Bella pozitív gyerek vagyok című dalára kézen fogva táncoltunk, melybe a három éves gyerekek is szívesen bekapcsolódtak.

Képek