Boldogító levél

Boldogító levél

Ráhangolódást követően, elolvastuk és átbeszéltük Amy Biehl történetét majd az elméleti részt mutattam be. Ezt követően, a gyerekek elmondtak egy saját történetet a megbocsátásról majd megkértem őket, hogy menjenek végig a megbocsátás három lépcsőjén és tegyenek oda egy pipát, ahol úgy érzik, sikerel jártak. Utána kértem őket, hogy gondoljanak valakire, aki megbántotta őket és hangosan mondjanak pár jókínságot az illetőnek. Természetesen azt is megbeszéltük, hogy mit tehetnek olyankor, ha eddig elfojtották az érzéseiket, hogyan adhatják ki a dühüket elfogadható keretek között. A „Boldogító levelet” házi feladatnak tudtam kiadni, mivel nem jutott rá idő az óra keretein belül.
Az óra a diákok többségénél mély érzéseket hozott a felszínre, sebeket szakított fel, ennek ellenére mindenki nagyon hasznosnak találta és megkönnybülve hagyta el a termet.

Képek