A megküzdés

IMG_2707.jpg

Boldogságóra-tanár: Bieber Mária
Osztály: Mosolykedvelő 6/c

A megküzdés témájával mi is „megküzdöttünk” becsületesen.

Ahhoz, hogy kellően felkészültek legyünk, persze az ismétlés és gyakorlás módszerét is bevetettük, így gyakoroltuk a hálaadást, újra felidéztük a Derűs testvérek látásmódját, hangsúlyoztuk a társas kapcsolatok fontosságát, a jó cselekedetek önmagunkra is visszaható, jótékony hatását és a célkitűzések elhagyhatatlanságát.

Kipróbáltuk a nehezített tornagyakorlatokat, és gyengénlátó tanulóink is csukott szemmel végezték el az egyéni és páros feladatokat, amikben a tanár nénik is részt vettek.
Igen, valóban megtapasztaltuk, hogy segítség az, ha valakire támaszkodhatunk bizonytalan helyzetünkben, mint pl. a fél lábon állás gyakorlatában. A támaszkeresés (akár a családban, akár az iskolában, akár egyéb helyzetekben) jó és bevált módszerünk a megküzdésben.

A beszélgetések során, nemcsak az aktuális boldogságórákon, hanem a délutánt is beleértve, minden tanulónk tudott olyan nehéz helyzetet mondani, amivel meg kell birkóznia. Erről tanúskodik a megküzdés hegyeit ábrázoló osztályrajz, amelyen a gyerekek sajátkezű kézírása is látható.

Képek