A hála gyakorlása

Oklevél.jpg

A témát két órában dolgoztuk fel. Az első órán – a bevezető gondolatok megbeszélése után – a Hála területek alapján foglalkoztunk a kijelölt feladattal. A gyerekek először egyénileg dolgozták fel, hogy kinek, miért lehetnek hálásak, majd csoportmunkában is feldolgozták a leírtakat. Ezt követően az osztállyal egy nagy megbeszélés folyamán összegeztük gondolatainkat. A tanulók aktívak voltak, sok okos dologgal álltak elő, majd a következő feladatukat már a tanórán kívül oldották meg, amikor hálát mondtak egy személynek, akinek ezt valami miatt korábban elfelejtették.
A második osztályfőnöki órán a gyerekek szavazás útján abban egyeztek meg, hogy hálaérdemrendet fognak készíteni. A munka kezdetben lassan haladt, de az óra második felében nagyon szépen, tempósan dolgoztak a diákok. (A legjobb oklevél tervezetét töltöttük fel a felületre.)

Képek