A HÁLA betűi

Hala-26.jpg

Ebben a tanévben regisztráltam az osztályomat a Boldogságóra programba. A gyerekek vágyakozva, izgalommal várták, hogy mi is fog várni rájuk. Amíg bevezettem nekik, miről is szól a program és mi vár ránk, mi lesz a feladunk, addig a Boldogság színezőt elkészítették. Ez díszíti mai napig a termünk falát, így látjuk minden nap, mi is az a Boldogság. Sok beszélgetés után szívesen oldották meg a keresztrejtvényt is, majd a testükkel formázták meg a Hála betűit. A dalt is meghallgattuk, amit utána fel is dolgoztunk. Miről is szól, kinek és miért lehetünk hálásak. Például a mai napért. Miért különleges neked a mai nap, vagy a tegnapi, kinek lehetsz hálás, kinek hogyan, milyen módon lehet megköszönni, kifejezni a hálánkat a jó cselekedetért. Sokan az ölelést, a puszit, a mosolyt, és a kedves szót részesítették előnyben. Végén pedig egy nagy öleléssel zártuk a foglalkozást.
Másnap egytől egyig szívesen vettek részt a feladatban a gyerekek. A saját testükkel formálták meg a betűket. Az ő ötletükkel valósították meg. Zárásként meditációval fejeztük be a foglalkozást. Ahol olyan érzések is előkerültek a gyerekekben, ami meglepő volt. Teljesen el tudtak lazulni, csak a feladatra, a hallottakra koncentráltak. Több gyereknek hosszabb idő volt visszarázódni a jelenbe, és folytatni a napot. Mind a gyerekek, mind én nagyon jól éreztük magunkat a foglalkozásokon. A hónapban már többször is előkerült a Boldogságórából egy-egy kis mozzanat. Hálás vagyok, amiért a programban lehetek. Jó helyen vagyunk! Köszönöm szépen!

Képek