5 napos kihívás

1-2.jpg

A gyerekekkel átrendeztük a tantermet majd székeken körbe ültünk. Babzsákot dobálva megbeszéltük kinek milyen napja van, hogyan érzi magát. Ezután megoszthatták, mik szeretnének lenni, ha felnőnek.
Beszéltük a hosszú- illetve rövidtávú célokról, jelenleg milyen céljaik vannak, hogyan küzdenek a megvalósulás érdekében.
Ezt követően a lányok megalkottak egy heti tervezőt, míg az osztály többi tagjával részcélokat fogalmaztunk meg azzal kapcsolatban, hogyan lehetne erősíteni az osztályban a kapcsolatokat.
Miután elkészült a tervező, sorrendbe állítottuk a felmerült ötleteket. Már azon a héten figyeltünk a leírtakra.
A gyermekek nagyon élvezték, minden nap a táblához mentek és elolvasták, milyen különleges dolog vár rájuk, mit kapnak vagy éppen adnak. Annyira pozitív volt számukra ez a tervező, hogy a következő héten is folytattuk ezeknek a részcéloknak a kivitelezését.

Képek