4181.Nádudvar,Fő út 144-147. Kövy Sándor Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola

hala-1-4.jpg

Csoport neve : 2.d osztály
Helye: Kövy Sándor Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
Nádudvar , földszint 4.terem
A téma : A hála gyakorlása

Óra cél és- és feladatrendszere: A reális önszemlélet és az érzelmi intelligencia fejlesztése.

Tantárgyi koncentráció: magyar irodalom, ének-zene, etika, vizuális kultúra, technika

Az órát tartja: Tőzsér Jánosné tanító

Óravázlat Boldogságóra, Hála I.

Idő: 2022.szeptember 5.
1. Motiváció, ráhangolás:
– Köszönés szív mutatás egymásnak
– Szép napot kívánok a gyerekeknek!
-Álljunk körbe és mondjuk el „Égig érő fa vagyok,megnövök,mint a nagyok…”
A csoport hangulatához igazodva , zenehallgatás, mindenki választ magának párt, hogy ki mellé szeretne ülni!:)
Bagdi Bella: Jól érzem magam
3.A Téma bevezetése :Hála
Ki tudja mi az a hála? A hála szívből jövő köszönet. A hála az a köszönet, az az érzés, amit alig tudunk elmondani. Akik hálásak, azok boldogabbak. Most mindenki kap egy levél alaklemezt , amit átrajzol és elkészítjük az ősz Hála Tündér szoknyáját. Mindenki lerajzolja a falevélre,hogy kinek hálás valamiért. Azt is lerajzolhatja vagy odaírhatja, hogy miért hálás.

Mindenki rajzol. Közben zenét hallgatnak.
Bagdi Bella :Hála
4. A TÉMA FELDOLGOZÁSA
Mindenki elmondja, hogy mit rajzolt, kinek és miért hálás.
A szoknyára tűztük a leveleket.
5. AZ ÓRA LEZÁRÁSA
Meditáció :lefekszünk a szőnyegre , Lehunyjuk a szemünket és figyelem a légzésemet, és engedem, hogy megérkezzen a figyelmem a belső világomba.
Szép lassan mély levegőt veszek, aztán lassan kieresztem az orromon. Arra gondolok, hogy hálás vagyok a barátaimért, szeretteimért.
S lassan kinyitom a szemem.

6.Értékelés
Téma továbbgondolása

Társasjáték
Játszatok a Pozitivity társasjátékkal ,és az órákon megtapasztaltakra a Hála -pataknál saját élményetekről kell mesélnetek!

Képek