Versenyfeladat -Jótett-naptár

IMG_20181211_113718-3.jpg

Egri Szalaparti EGYMI és Kollégium
-Középsúlyos értelmi fogyatékos tanulók általános iskolája
-Enyhe értelmi fogyatékos tanulók általános iskolája

A napi jó cselekedetek felidézése a dicséretekhez, megerősítésekhez kötött pozitív érzések által több tanulónál sikeresebb volt, mint terv készítése a jótettekhez. A képek keresgetése, rajzok készítése a napok különböző időszakában is vissza-vissza térítette őket a naptárhoz. Ha valahol
ráakadtak egy kis képre gyorsan begyűjtötték és ragasztották a tervekhez.

A Boldogságórán jótett-naptárral dolgozott másik csoport is. A jótettek a napi tevékenységek naptárba rögzítésével kezdődtek, a karácsonyi ajándékkészítéssel folytatódott, majd egymást védő- segítő angyalokká válás játékával két hétig tartott. A gyerekek figyeltek egymásra, apró segítségekkel, hívták fel egymás figyelmét, ki-kinek a \”titkos\” jótett angyalkája. Az angyali titkok hamar kiderültek ugyan, de láthatóan örültek egymásnak.

Képek